RSS

,, LA MARE ”

24 Iul

La mare

–          ‘Neața vecine, te-ai întors, cum a fost la Mare ?

–          Neața, răi domnule, răi, s-a înrăit lumea…

–          Nu-mi zi, ai pățit-o cu hoții…

–          Indiferență domnule, te lasă să mori și nu mișcă un deget…

–          Hai vecine…mata știi parcă să înoți…

–          Ce înotat…mi-au stricat concediul…după prima zi n-am mai ieșit din cameră…

–          Dar vremea…

–          Lasă vremea, nepăsarea domnule, indiferența oamenilor, aia e…

–          Da ce-ai pățit frate ? Te știam sociabil…

–          Aia e, când ești om, pățești ca mine…

–          Vecine mă făcuși curios.

–          Domnule…mă întâlnesc pe plajă cu Gică, îl știi, ăla cu Dacia albă, de…hai c-o bere, un șpriț…scoate ăsta și niște coniac, eu aveam niște țuică…dă-i…acolo, pe plajă…

–          Aoleu …și ai intrat în apă așa…încins…

–          Ce apă…m-am trezit pe la cinci, prăjit, ars, vraiște…zob domnule…ce oameni…de m-ar fi trezit careva…da de unde…te lasă să mori, în fine, am scăpat, da o săptămână am stat numa cu alifii…

–          Și Gică…

–          Dă-l dracului, n-a avut nici pe naiba, ăla avea o umbrelă…nu mă mai duc…zici că ești între oameni…te lasă să mori…

T.D.

 

Un răspuns la „,, LA MARE ”

  1. oanaclara

    25/07/2010 at 4:41

    Uite inca unul care nu cred ca mai calca pe plaja 😀

     

Lasă un răspuns

 
