RSS

,, LA NEBUNIE ”

16 Iul

La nebunie

Nu sunt prinț, doar cerșetor,

Dă-mi o clipă de amor,

Aș vrea, dar nu știu s-o spun,

Te iubesc ca un nebun.

.

De  foc mi-e cuprinsă toată

Inima-mi capitonată,

Dă-mi un dram, altfel mă duc

Și te aștept la balamuc.

T.D.

 

4 răspunsuri la „,, LA NEBUNIE ”

  1. gabriela

    16/07/2010 at 5:25

    poate ca ea, nu vrea o clipa. Femeile se tem de efemeritatea clipei. Vrea mai mult. Poate toata viata. I-ai da?

     
  2. oanaclara

    16/07/2010 at 10:19

     
  3. ioniboni

    07/11/2010 at 11:36

    Si ti-a dat? Sper ca da, ca sigur meriti.

     

Lasă un răspuns

 
