RSS

,, OH, BIEȚII COPILAȘI !”

12 Iul

Soluții…

–          Bună scumpa, ce-a făcut dragă fitu la bac ?

–          Bună iubita, a făcut tot ce-a putut mititelu, mi l-au picat, nenorociții, se răzbună pe copii pentru lefurile lor, mizerabili, al tău ?

–          La fel, ce credeai…mi  l-au trântit la română, de parcă noi acasă vorbim chineza, niște…

–          A naibi să fiu de-i las, le fac reclamație, la ministru, are bărbată-miu pe cineva acolo…

–          Și…ce scrii ?

–          Că mi l-au picat politic, numai fiindcă taică-su e ce e…

–          Și dacă ți-l i-a la reexaminat ?

–          Să fie ei sănătoși, l-am trimis în Elveția, merita și el după atâta zbucium, n-or avea neobrăzarea să strice și vacanța copilului !

–          Scumpa…bine zici ! Scriu și eu, că tot e și al meu în Franța, n-or avea atâta tupeu…

–          Iubita, dracu îi ia ! Să vedem noi pe unde scot cămașa…pe cine mai pică ei acum…ei, drăcie !

T.D.

 

3 răspunsuri la „,, OH, BIEȚII COPILAȘI !”

  1. gabriela

    12/07/2010 at 4:48

    cu asa parinti, nu ma mir de performantele odraslelor si nici de scara valorilor lor personale. Din pacate, sunt tot mai des intalnite astfel de „talente”.

     
  2. coramica

    12/07/2010 at 8:58

    O, am mai scris despre mamica maritata cu seful de sindicat de la liceul meu(face istorie pe blogul lui Dan tipa, nu prea merita, dar…) Acum, fetituca ei, picata la bac cu 5, tre’sa invete la una din materii, conform noii legi. Ei, la fizica e bota, la chimie, bota, a mai ramas romana, unde are sperante. Eu i-am zis sa ma sune s-o ajut, dar taticul vitreg a zis ca el nu se baga, pt ca l-a mintit copila in repetate randuri. Bine ca pana sa isi dea seama, am suferit eiu. Asta e! Cati nu sunt asa? La copii si parinti ma refer.

     

Lasă un răspuns

 
