RSS

,, UN DENUNȚ ”

06 Iul

Denunț

Domnule procuror șef,

Vă scriu această sesizare anonimă deoarece nu mai suport. În comuna noastră se fură ca-n codru și sfidarea și abuzul sunt literă de lege. Acest primar josnic fură de douăzeci de ani, pentru că, trebuie să vă spun că a trecut din partid în partid păcălind lumea ignorantă să-l voteze mereu. Luna trecută și-a mai ridicat o șură în timp ce  noi trăim din ajutorul social care și așa mereu întârzie. Împreună cu alți câțiva oameni, dintre care remarc pe Valuță, Gogu, Guță, Marin, am pichetat primăria în semn de protest, dar banditul sus amintit ne-a dat pe mâna șefului de post, pentru tulburarea liniștii, ceea ce consider că-i foarte nedemocratic și e încă un abuz nerușinat. Dumnezeu știe ce-ar spune CEDO despre asta, dar nu vrem să stricăm imaginea țării din cauza la un nenorocit.

Pentru a vă da seama cu cine aveți de-a face, vă expun doar sumar din ceea ce face acest om, spre a vă face o imagine asupra caracterului său defectuos și a acțiunilor sale anti umane și anti legale. Acum un an, noi, cei cinci, am lucrat cu ziua, când și-a ridicat casa de la șosea, cea din bolțari cumpărați cu banii primăriei. Noi am săpat fundația și pivnița. După ce că dimineața ne dădea să mâncăm salam românesc cu pâine neagră, la prânz ne-a ținut numa’ pe fasole cu cârnați și borș cu perișoare, în timp ce nevastă-sa cu soacră-sa mâncau în bucătăria de vară mici și friptane. Consider că sfidător făceau așa, ca să ne arate cine-s ei și să ne arate că au putere politică și nu le pasă. Când a fost de ridicat pereții, ne-a concediat fără remușcări și preaviz și a adus pe alții, de la Huși, dovadă clară, să nu vedem ce materiale a mai furat. Apoi ne-a mai chemat să săpăm fundația și un beci, la șura terminată acum și totul se petrecu la fel, când fu de ridicat, chemă pe alții. Dacă domnu primar își închipuie că noi n-am prins șmecheria, se înșeală, dovadă că-l  reclamăm.

Vă rog dispuneți urgent o anchetă, aici e o mafie malefică strigătoare la cer. Primarul, vicele, mână-n mână cu șeful de post taie și spânzură și încalcă sistematic drepturile omului. Suntem pur și simplu asupriți. Valuță e hărțuit, pe nedrept și fără probe, pentru furt de găini, nu s-a găsit nici o pană asupra sa și totuși e mereu suspectat, Gogu mereu e amendat pentru tulburarea liniștii, parcă n-ar mai fi-n țara asta libertate de exprimare chiar și când consumă omul un pahar, Guță și Marin li s-a fabricat abuziv dosar că i-a găsit în porumb, parc-am fi pe vremea comuniștilor, pentru un știulete…la Canal…Cât despre mine, ce să mai zic, au convins și pe alții și o babă m-a reclamat la poliția aservită că ma văzut în cimitir și că scriam eu pe crucea de la cavoul lu’ dom’ primar – ,,Casa e pustie fără tine.’’. Acuzație calomnioasă, tot satul știe că eu mă tem de morți și ocolesc cimitirul, nu-i vorba, mă mai cheamă unu’, altu’ să sap groapa când e, da’ mereu cu Gogu, așa că…baba précis e plătită, am văzut-o eu cumpărând pulpe de pui, să nu-mi zică mie că din pensie. E mituită, acest primar a stricat până și pe bătrâni.

Închei aici, cu rugămintea să pedepsiți aceste măgării abominabile care ne fac viața un calvar. Satul românesc a intrat pe mâna unor infractori de drept comun și mă simt dator să-i denunț. De când m-am întors la vatra părinteacă, fiind trecut în rezervă de la batalionul de tancuri de la Vânju Mare, tot abuziv, fiindu-mi înscenată o beție în unitate, trăiesc un coșmar sinistru sub acest regim opresiv din comuna noastră. În speranța că dreptatea va învinge,

Cu respect,

Miluță Gârtoi, căpitan în rezervă, actualmente liber profesionist.

Să trăiți !

T.D.

 

2 răspunsuri la „,, UN DENUNȚ ”

  1. gabriela

    06/07/2010 at 8:50

    🙂 super. Mi-a placut cum scria pe crucea lu’ dom’ primar „casa e pustie fara tine”. Si remarc ca Miluta, capitan si liberprofesionist, e totusi un om citit ca stie o multime de neologisme. Ca nu le prea potriveste sa fie corect d.p.v. gramatical, e alta poveste. Saracul Toata lumea are treaba cu el si ii insceneaza cate ceva. 🙂

     
  2. daurel

    06/07/2010 at 8:53

    Poate ajunge si pe acolo Presedintele….

     

Lasă un răspuns

 
