RSS

,, ASPIRAȚII…”

05 Iul

Program administrativ…

–          Gata, hai, nu te mai fâțâi pe aici, găsește-ți un loc, mă încurci, mă apuc să aspir.

–          Bine, bine…sunt pe balcon.

–          Faaaaaaaaaaane ! Ce naiba are…nu trage deloc…

–          Ia…să văd…nu vezi că-i infunat c-un ghemotoc de hârtie…poftim, merge.

–          Aha…hai, termină cu fâțâitul.

–          Faaaaaaaaaaaane ! Ce are frate…acu se tot oprește…

–          Ia…să văd…păi fixează ca lumea ștecheru-n priză…nu vezi că-i pus aiurea…

–          Aha…dute odată, mă încurci.

–          Faaaaaaaaane ! Frige ăsta, porcăria naibi !

–          Ia…să văd…normal, sacu-i plin ochi, unde să mai înacapă, scutură-l…

–          Aha…hai odată, lasă-mă, mă ții din treabă.

–          Faaaaaaaaane ! Mă apucă dracii, ce i-ai făcut, iar nu trage.

–          Ia…să văd…tu nu vezi că-i crăpat furtunul…dă-mi niște leucoplast ceva…

–          Aha…stai locului că mă apucă noaptea…

–          Faaaaaaaaaaane ! Ia vino musiu încoa’, dacă tot n-ai stare și te tot fâțâi p-aci de când m-am apucat, ia ia-l tu-n primire…eu mă duc să șterg prafu’, poate pe acolo nu te mai freci…

T.D.

 

Un răspuns la „,, ASPIRAȚII…”

  1. oanaclara

    05/07/2010 at 7:03

    Tanti e la fel de priceputa ca si piticul asta si probabil are aceeasi varsta ca el. 😀 😀 😀

     

Lasă un răspuns

 
