RSS

,, MARIȚA ”

03 Iul

Lumești…

Cum să fac părinte,

Să îl învăț minte ?

Cred că mă înșeală

Și nu-i prima oară.

.

Crezi cu adevărat

Că te-a înșelat ?

Ori e doar părere,

Ca orice muiere ?

.

Sfinte eu mă jur,

Știu, fără cusur,

Altfel nu veneam

Și nu întrebam.

.

Copilă, copilă,

Domnul aibe milă,

Știi și cam cu cine,

Te – nșeală Vasile ?

.

Știu părinte, știu,

Mare vai și chiu,

Cu Marița chiar,

Văduva din deal.

.

Marițaaaa !? Nu minți ?

Fac atac… Voi sfinți !

Doamne ! Dă-mi puterea,

Să nu-mi crape fierea…

T.D.

 

4 răspunsuri la „,, MARIȚA ”

  1. gabriela

    03/07/2010 at 8:54

    cu Marita? Marita parintelui? 🙂 pai ca su-i crape fierea, sa faca bine, sa ia un Colebil. Poate ca Vasile nu avea probleme de genul acesta. 🙂

     
  2. oanaclara

    03/07/2010 at 11:19

    Iata cum află taica popa ca are concurenţă… 😀 😀 😀

     
  3. ioniboni

    07/11/2010 at 11:41

    Stie tot satu` ce nu stie barbatu`.

     

Lasă un răspuns

 
