RSS

,, BILET DE ADIO ”

30 Iun

Bilet de adio

Având în vedere că  m-ai părăsit, pentru șeful tău bogat, că mi-am pierdut slujba și că banca mă amenință cu executarea silită, m-am hotărât să recurg la acest gest, pe care sper că-l vei înțelege. Nu vreau să te simți cu ceva vinovată, dar  așa nu mai pot trăi. Știu că nu-i creștinește dar am ajuns la capătul puterilor. Când totul se năruie în jur și pare că tot universul ți-e împotrivă, a lupta în aceste condiții e inutil. Știu că pare o lașitate și o lipsă de tărie de caracter, dar crede-mă am încercat tot ce se putea omenește încerca pentru a viețui decent. Fără rost, totul merge din rău în mai rău.

În aceste condiții disperate altceva nu-mi rămâne de făcut. Te  rog să nu fii câtuși de puțin afectată , hotărârea îmi aparține, pe deplin conștient. Există un punct când trebuie să pui punct, a continua în atare situație e o dezumanizare și-o umilință pe care consider că nu o merit. Când vei citi acest bilet, totul va fi deja consumat, nu are rost a te mai grăbi spre mine, poate a mă împidica, deja lucrurile sunt pecetluite. Îți urez toată fericirea din lume și să ai o viață frumoasă și senină. Te-am iubit și aș fi vrut să mă sfârșesc alături de tine, din păcate viața e imprevizibilă și joacă feste. Repet, tu n-ai nici o vină, acesta a fost destinul meu.

Gelu

P.S. Mama ta e-n culmea fericirii, aerul oceanului îi face bine. Insistă să ne casătorim. Mă mai gândesc, știi bine că nu-s materialist, banii ei sunt banii ei.

Același

T.D.

 

Un răspuns la „,, BILET DE ADIO ”

  1. oanaclara

    30/06/2010 at 17:52

    😀 😀 😀 Iti raspund cu un anunt:

    VAND NEVASTA

    AN FABRICATIE: 1983, Al doilea proprietar, certificat in regula, productie autohtona
    CULOARE: roscata,
    DOTARI (full option): suspensii super, portbagaj mare, faruri bleu-ciel, grila radiator rosie bombata, air bag-uri frontale excelente,
    STARE FUNCTIONARE: f. buna, putin uzata (cam de 2 ori pe saptamana; da’ duce mult mai mult)
    CAI PUTERE: ooh my God !!! ( poa’ sa tina o herghelie)
    STARE CAROSERIE: putin atinsa – a fost un mic accident cu un vecin care nu s-a asigurat (daca sunt sau nu sunt acasa) si a intrat in ea; in urma accidentului el a fost grav avariat, iar ea a suferit, doar niste atingeri de curea pe aripa stanga spate, dar cu timpul se repara.
    PRET: negociabil,

    ROG SERIOZITATE !!!..

     

Lasă un răspuns

 
