RSS

,, IRONII DE DIMINEAȚĂ ”

28 Iun

Ironii

Ironie văd,

Ape fac prăpăd,

Însă țeava stă,

Cod de secetă…

T.D., în timp ce mă spălam pe ochi cu apă minerală.

 

2 răspunsuri la „,, IRONII DE DIMINEAȚĂ ”

  1. oanaclara

    28/06/2010 at 9:45

    Asta imi aminteste de ziua in care , neavand apa calda sa fac o baie, am pus la fiert, iar cand a trebuit sa o amestec cu apa rece am constatat ca au oprit-o si pe aceea. 😀 😀 😀
    Am o colega , profesoara de religie , care intr-o dimineata a venit la scoala tare bulversata. Nu stia daca a pacatuit sau nu. Oprisera apa de dimineata si a fost nevoita sa isi faca o cafea cu aghiasma. 😀

     
  2. gabriela

    28/06/2010 at 13:21

    apa minerala face bine la ten. 🙂 priveste partea buna a lucrurilor.

     

Lasă un răspuns

 
