RSS

,, LA COPII…”

26 Iun

Nemulțumitul

–          Auzi dragă, ai tăi n-au și ei o preocupare, un hobby ? Una două-s la noi…

–          Și ce, vin cu mâna goală ? Ce-ai vrea, să descarce portbagajul și nici să nu intre ?

–          Să intre…da mai scurt, sunt obositori, am și eu tabieturile mele…

–          Aha, dar când ne-au dat casa nu erau obositori…

–          Era normal, ești singurul copil și barem de ne dădeau patru camere într-o zonă mai centrală, că slavă Domnului, au parale…

–          Și mașina…

–          Mașina…câți bani am băgat în rabla aia, luam una nouă…

–          Și mobila…

–          Aoleu, taci, nu mă pot odihni noaptea, scârțâie și trosnește de mă trec fiorii…

–          Și covoare și perdele…

–          Să fii tu sănătoasă, nu se mai poartă de mult așa ceva, trebuie să le schimbăm…

–          Și tacâmuri, vase, bucătărie…

–          La statutul și banii lor de magistrați, puteau să ne i-a niște chestii ca lumea, un cristal, un porțelan…d-ăla…cum îi zice…nu…și-n armată mâncam din farfurii mai ca lumea…

–          I-auzi…și mă rog, ai tăi ce ne-au dat ? Până și la nuntă s-au scuzat că…

–          Auzi, totul până aici, te rog frumos ! M-au crescut, m-au educat, m-au purtat la școală…puțin respect, păi…nu ți-e așa puțin… Unde naiba-i vinul ăla…aș bea un șpriț de mor…

–          L-ai terminat aseară, la meci, ai răbdare, i-am zis lu’ tata să ia și-un bidon…d-ăla vechi…

–          Poftim, te mai întrebi de ce mă apucă dracii…după ce că…se mai mișcă și greu, îmi trece pofta, îmi piere cheful până apar…sună-i domnule să se grăbească puțin…

T.D.

 

Lasă un răspuns

 
