RSS

,, FEȚELE RESPECTULUI ”

23 Iun

Respect…

–          Fir-a-ți ai dracului de nenorociți, nu aveți pic de respect ! Tinerii ăștia domnule sunt sub orice critică !

–          De ce mă înjurați domnu’ ?

–          Taci din gură derbedeule ! Ți-aș putea fi tată nesimțitule, puțin respect !

–          Dar nu v-am zis nimic ! Ce aveți cu mine ?

–          N-ai zis nimic dar stai trântit pe scaunul ăla în timp ce noi, oameni în vârstă mergem în picioare ! Pic de respect  n-aveți !

–          Bine…poftiți…

–          Bună ziua, biletele sau abonamentele dumneavoastră vă rog…da, tânărul, e-n regulă, domnu’…

–          Păi…

–          Biletul sau abonamentul dumneavoastră…

–          Știți…mă grăbeam…

–          Nu-i nimic, amenda…pe loc sau…

–          Știți, n-am la mine acte…

–          Nu-i nimic, coborâm la prima și mergem la secție…

–          Dar…bine…se poate…nici măcar…o stație am mers…de asta nici nu m-am așezat…tu ce te hlizești mă derbedeule ? Pic de respect nu mai există, ce țară …

Zău că a nimerit-o !

T.D.

 

Lasă un răspuns

 
