RSS

,, POVESTIRI DIN BLOC ”

21 Iun

Cioburi…

Ridicat la rang de act de comunicare, răcnetul conjugal îmi dă de știre când cei doi poartă câte o discuție. Abordează teme de interes național, din moment ce țin neapărat să audă și ceilalți locatari ce se dezbate. Poate fi constructiv.

Ea, pe un ton tragic și ascuțit – Mătur și scutur toată ziua și tu intri încălțat, nesimțitule !

El, exasperat și sonor – Da ce vrei femeie, să mă descalț în fața blocului ? Tu nu vezi că mă descalț la ușă ?

Polemica i-a proporții, atingându-se și aspecte conexe, cei șapte ani de acasă, respectul reciproc, socrul, soacra. Teoria descălțatului pare epuizată. Se atacă domenii de interes public, medicina – Nebuno, ești bolnavă !, sociologia – Tu nu ești om, ai crescut în pădure ! etc. Se fac trimiteri subtile la atât la origini cât și la diverse specii de patrupede. Se pun întrebări retorice – Ce dracu a fost în capul meu când te-am luat ? Se dau răspunsuri acide – Pe drumuri ajungeai fără mine !. Totul la un nivel decibelic mult peste limita admisă. Sunt numai urechi. Controversa se mută în plan economic – Stai toată ziua ca un trântor ! Răzbate ceva legat de telenovele. Apoi un țipăt, o interjecție, urmată de consacratul – Îți crăp capul ! Se aude ceva făcut țăndări, poate o farfurie. Nu, nu poate să fi fost spartă-n cap, a sunat…

Brusc, tăcere. Hm, și dacă totuși… Mă îngrijorez. La fel de repede-mi revin, când aud –

–       Oooooo, ia uite cine a venit ! Poftiți dragă…ce să facem…uite Costel mă ajuta cu farfuriile și a scăpat una, tocmai râdeam, cioburile aduc fericire !

T.D.

 

5 răspunsuri la „,, POVESTIRI DIN BLOC ”

  1. Costi

    21/06/2010 at 7:50

    🙂 Da de ce-l cheama tocmai Costel?

     
  2. daurel

    21/06/2010 at 11:05

    Eu mi-am facut o camera in curte, un fel de garsoniera, unde sa pot intra incaltat, daca am chef…
    Un actor, parca JR, a spus ca secretul casniciei este: sa ai doua BAI, doua WC-uri…

     
  3. gabriela

    22/06/2010 at 4:39

    urasc teatrul ieftin din familie. Oamenii tin mult la poza lor sociala, dar de cele mai multe ori, partenerii nu se mai pot suporta si locuiesc impreuna in virtutea unor prejudecati si traditionalisme. Sunt doar parteneri, nu mai sunt iubiti nici soti. Stau alaturi in baza unui contract cu ofiterul starii civile. Jalnic si dezgustator. Atata ipocrizie!

     
  4. oanaclara

    24/06/2010 at 13:46

    Oameni multilateral dezvoltati…au stiut sa discute legat de atat de multe domenii… Bravo lor ! 😀 😀 😀

     

Lasă un răspuns

 
