RSS

,, LUCREAZĂ MENTAL DRAGĂ, MENTAL…”

14 Iun

Mental…

–          Omule, da’ dă drumu odată la aeru’ condiționat, mă sufoc ! La ce dracu’ ne-am mai luat mașină cu aer condiționat  ?

–          De gura ta… Tu vrei să ne trezim cu capu’ și măselele umflate de la aer?  Știi ce-a pățit maică-ta…

–          Lasă-mă în pace ! Dă-i drumu’ ! Sunt lac, leșin aici  !

–          Lucrează mental, autosugestie…e răcoare…totu-i din creier ! Mă vezi tu pe mine transpirat ?

–          Oprește mașina ! Cobor !

–          Gata, gata, uite c-am ajuns… Ah, abia aștept să beau o bericică rece ca gheața !

–          Aha, acu ai de gând să conduci și cu băutura-n cap ?

–          Păi…nu conduci tu înapoi ?

–          E-te-te…da’ ce, eu de ce n-aș bea o bere ?

–          Tu ? Bere ? Erai anti alcool…de când … ?

–          Uite de acu’ !

–          Ei, hai… Uite o masă, așează-te, eu mă duc după bere, că până vine ăla… Ție ce-ți iau ?

–          Las’, așează-te tu, mă duc eu.

–          Așa da…să fie receeeeeeee !

–          Mmmmmmmmmmmm…te pricepi, e gheață ! Noroc !…Ce…naiba ?! Ce gust are… Tiiii, tu n-ai văzut că-i de aia…n-are alcool femeie !

–          Are, are, lucrează mental, ai să vezi că are !

–          Auzi…nu mă-nvăța tu când și cum…

–          Bea, bea că se-ncălzește…

–          Al dracu’ să fie cin’ te-o mai învăța cum să lupți cu văpaia…

T.D.

 

3 răspunsuri la „,, LUCREAZĂ MENTAL DRAGĂ, MENTAL…”

  1. oanaclara

    14/06/2010 at 11:41

    O doamna se prezinta la doctor pentru ca o durea capul de o vreme indelungata.Doctoril i da tratamentul de rigoare si i spune sa revina dupa o saptamana sa vada cum se simte.Dupa o saptamana revine doamna si zice ca se sinte la fel.Doctorul:
    -Hai sa incercam cu autosugestia!Te duci acasa,te pui in fata oglinzii si spui:Nu ma doare capul,nu ma doare capul,nu ma doare capul.Ne vedem intr-o saptamana la control.
    Zis si facut.Vine femeia dupa o saptamana bucuroasa nevoie mare.Doctorul:
    -Cum stati cu capul?V-a trecut?
    -Daaaa,zice ea,am urmat intocmai instructiunile dumneavoastra,nu ma mai doare capul dar am alta problema!
    -Ce problema doamna?
    -De o saptamana sotul meu e atat de viril de nu stiu ce sa fac cu el,nu a fost in viata lui asa,vrea pe masa,si sub masa si pe unde apuca,asa ceva nu am vazut,merge inainte la baie apoi se intampla minunea.
    -Eu zic sa-l studiati umpic sa vedeti ce se intampla!
    Merge femeia acasa iar seara cand sa se culce merge sotul la baie,sotia pe gaura cheii se uita sa vada ce face sotul.Sotul se punea in fata oglinzii si zicea:
    -Nu e sotia mea,nu e sotia mea,nu e sotia mea!

     
  2. gabriela

    14/06/2010 at 12:50

    🙂 care va sa zica, mentalul nu e util in toate cazurile. Si femeia aceea ce perspicace a fost. Nu a asteptat sa i se spuna de doua ori ca a si retinut cum sta treaba cu mentalul. Ma gandesc pana une o fi mers cu aplicarea lui. Si dupa ora la care se impart pijamalele?

     

Lasă un răspuns

 
