RSS

,, POEMUL UNUI ÎNDRĂGOSTIT OARECARE ”

12 Iun

Poemul unui îndrăgostit oarecare

Iubita mea, îți spun acum,

Cu tine, pe același drum,

Cât voi trăi vreau să pășesc,

Din suflet spun, eu te iubesc.

.

Cu tine-n inimă și-n gând

Adorm, fior adânc vibrând

Și tot cu tine mă trezesc,

În tremur dulce, s-te-ntâlnesc.

.

Oricând mi-e greu tu mă ajuți,

Tu știi ființa să-mi asculți,

Oricât aș fi de înegurat,

Surâsul tău tare curat,

.

Mă face iar să zbor, în vânt,

Tu îmi ești seva pe pământ,

Fără de tine m-aș usca,

O frunză moartă-n toamna rea,

.

M-aș rătăci, tu-mi ești o muză,

Sărutul tău mi-e călăuză,

Divina ta îmbrățișare,

Îmi este stea de orientare.

.

Cu tine dar, ca și un tot,

Vreau să trăiesc, altfel nu pot,

Ești parte-n mine și stii că,

Sunt carne, os plus tu…țuică !!!

hihihi, doi… îndrăgostiți, ieșind la 09,00 dintr-un birt, veseeeeeeeli, mi-au ,,dictat” poemul

T.D.

 

Un răspuns la „,, POEMUL UNUI ÎNDRĂGOSTIT OARECARE ”

  1. oanaclara

    12/06/2010 at 19:12

    😀 😀 😀 Draguuuuut!

     

Lasă un răspuns

 
