RSS

,, DIN MEMORIILE UNUI…DISIDENT…”

08 Iun

Vremuri grele…

–          Ehe tată, noi, pe vremea comuniștilor, n-am avut viață ușoară. La intreprindere nu era ușor. Securiștii erau cu ochii pe noi. Voi  erați mici, nu vă mai amintiți cum veneam de la fabrică…

–          Cum tată…îmi amintesc, veneai mereu cu un nene…

–          Da, da, cu Ghiță, odihneascăse-n pace, fără el…cine știe unde eram acu’…

–          Aha…da…mereu venea cu tine pân’ la ușă…știu că mama…nu-l suporta…

–          Ehe…ce știa măta… fără Ghiță…

–          Ce-i cu el ? Țin minte că nu-l chema niciodată în casă…

–          Așa-i…dar…ce știa măta…de când m-am convins că ne… urmăresc securiștii…veneam numa cu Ghiță, mă însoțea pân’ acasă, ehe ce om…, voi nu știți…era teroare atunci cu securitatea, păi numa’ odată m-au călcat în picioare…

–          A…da…când îți zicea mama că ești plin de noroi…

–          Daaaaaaaa…teroare tată…băteau lumea la drumu’ mare…

–          Păi și pe Ghiță nu-l băteau ? Că de aici pleca singur…

–          Ehe, ce om a fost Ghiță, ăsta era rezistent…ținea la… Dumnezeu să-l odihnească !

–          Am înțeles…la băgat în pământ…securitatea adică…, nu ?

T.D.

 

2 răspunsuri la „,, DIN MEMORIILE UNUI…DISIDENT…”

  1. gabriela

    08/06/2010 at 15:32

    🙂 asta inseamna solidaritate masculina. Nea Ghita era solidar cu tatal tau.

     
    • Daniel Tudose

      08/06/2010 at 15:40

      cam asa, c u un amendament, nu era tata, am fost oarecum martor indirect al relatarii, ,,fiul” mi-a spus cat patimi tatal sau…,,innoroiat” de alcool si carat home de…un ghita. desigur fiul…credul…cu secu’

       

Lasă un răspuns

 
