RSS

,, HULIGANUL ”

03 Iun

Huliganul

–          Să nu te mai prind cu ăla,  atât îți spun !

–          Mamă ! Nu e ăla, îl cheamă Alberto și-l iubesc ! Și mă iubește !

–          Ce nume ! E un derbedeu, un terchea berchea, un huligan ! Uite-te și tu ce floace are în cap !

–          Mamă ! Așa se poartă !

–          Da ? Și cerceii tot așa se poartă ?

–          Mamă, încetează !

–          Ce să-ncetez ? Unde l-ai găsit ? Unu normal nu găseai ?

–          Mam…sună la ușă, el e, mergem la film, nu fă vreo scenă că…

–          Sărut mâââââââna, eu sunt Alberto…

–          Bună, bună…

–          Pentru dumneavoastră…

–          A ! Mulțumesc, frumoase flori…

….

–          Ai venit ? Hm…devreme, cum a fost filmul ?

–          Mamă ! Dă-mi pace !

–          Dar ce-am zi…

–          M-am certat cu Alberto !

–          O ! A dat Dumnezeu !

–          Mamă !

–          Eh, las că nu-i o tragedie…și…de ce mă rog ?

–          Acum am aflat, e fisu doctorului Tomescu, ăla de la operat pe tata de ulcer, e olimpic la matematică și m-a dus la un film despre nu-ș ce idiot…Pictagora sau Pi…nu știu cum, cam așa ceva. Ai avut dreptate totuși, ce retardat !

–          !!! Doamne ! Ce mă fac cu tine ?!

T.D.

 

Lasă un răspuns

 
