RSS

,, CÂND AMINTIRILE-N TRECUT…”

29 Mai

Chaos A.D.

Să mai zică cineva că subconștientul nu lucrează, influențat de anumite contexte. Iată ce-mi vine în minte, în aceste vremuri zbuciumate. Când eram prin liceu, eram și eu ,,rău’’. Adică rocker. Termenul ,,rău’’ îi aparține mamei mele, așa cataloga acea muzică. Adevăru-i că ascultam ,,metale’’ cam brutale. Între  timp m-am calmat și am renunțat la metalul extrem, actualmente rezumându-mă la rock-ul consacrat și ușor ,,digerabil’’.

Ei bine, am făcut acest intro, deoarece, cam revoltat de stadiul în care am ajuns, ca țară, fără să vreau, știți ce-mi revine în minte, tot mai des ? Sintagme ca – Bestial Devastation, Morbid Visions, Chaos A.D., Extrreme Agression, Wellcome to Hell, Fabulous Dissaster, Slowly We Rott, Coma of Souls etc. Frumoase sintagme, nu ? Acestea sunt titlurile unor discuri, ale acelor formații ,,rele’’, pline de revoltă, socială unele, pe care le ascultam acum aproape 15 ani. Măi să fie….iată că în momentele astea…îmi revin în creier, erau de mult uitate.

Cam asta e, bizar, convulsii ca cele de acum, scot la iveală diverse lucruri din subconștient, poate mai puțin…dorite. Ca un exercițiu, am ascultat câteva piese de pe unul dintre acele albume. Am închis repede, sound-ul și vocea…nu erau deloc optimiste, ha, ha, dar…se  potrivesc contextului autohton actual, ha ha. Căutați și ascultați…poate-mi dați dreptate hihi.

T.D.

 
 

4 răspunsuri la „,, CÂND AMINTIRILE-N TRECUT…”

  1. daurel

    29/05/2010 at 6:38

    Da.

     
  2. daurel

    29/05/2010 at 6:41

    Dar unii hipioti, generic vorbind, au devenit lideri politici in Vest: exemplu: Bill Clinton; ar mai fi unii in Franta, care au condus revolta studentilor in 1968…

     
  3. oanaclara

    29/05/2010 at 7:53

     

Lasă un răspuns

 
