RSS

,, SCRISOARE DESCHISĂ ”

18 Mai

Draga mea Suzy,

Știi că voi rămâne pentru totdeauna iepurașul tău generos și atent. Această criză inumană care a ruinat atâtea cupluri și relații superbe, nu vreau să ne despartă și pe noi. Știu că ți-am promis că te duc în Grecia, dar probabil ai auzit că s-a ales praful de ea, n-a mai rămas decât pietrele alea anoste și prăfuite. Aș fi vrut să vin în persoană la tine, la Dolhasca, să-ți cad la picioare și să-ți spun toate astea, dar nenorociții aștia cu leasingul au cășunat acum și vor să-și ia înapoi mașina unde noi am trăit atâtea clipe romantice și pasionale. În plus, nevastă-mea, care nu știe ce-i romantismul, cred c-a mirosit ceva, de când a dat-o afară de la buget, stă și bate apropouri debile.

Toate aceste grozăvii care ne încearcă frumoasa relație mă întristează și mă încarcă cu o dureroasă melancolie. Nu pot uita ziua când te-am cunoscut, când lucrai liftieră la Spitalu de Arși, când și-a turnat nevastă-mea oala cu ciorbă opărită în poală și între noi s-a înfiripat iubirea la prima vedere, sinceră și devastatoare. Să  știi dragă Suzy, că marile iubiri sunt mereu greu și nedrept încercate. De când te-a disponibilizat, fiincă n-aveai pile, în schimb a ținut toți doctorii leneși, cum bine tu singură ai observat, sunt răvășit de distanța ce ne separă, prin întoarcerea ta în superba Moldovă. Aceste vremuri le găsesc foarte improprii fericirii, cu ce drept se amestecă criza în dragostea noastră ?

La noi, la primărie, s-a cam stricat și aici treaba. Nenorociții ne-a tăiat toate sporurile și primele, motiv pentru care mi se rupe inima că nu ți-am putut trimite prin mandat poștal, cum ți-am promis când ne-am întâlnit la Tecuci luna trecută, cei trei sute de euro ca să-ți iei role și geacă. Știu cât îți doreai, da pe ordinarii ăștia îi doare undeva de dorințele poporului uman. Să vedem ce-o mai fi, dacă FMI-ul nu ne cocoșează de tot, abia aștept să pot veni la frumoasa mea Suzy. Facem ca rândul trecut, vii tu până-n Tecuci sau Bârlad, departe de ochii vecinilor tăi bârfitori și invidioși și a tatălui tău denaturat, cum bine ai spus.

Închei aici, nu înainte de a-ți spune ce incomensurabilă dragoste îți port și ce revoltă mă încearcă de când cu darea ta afară de la spital, lucru atât de crud pentru iubirea noastră nevinovată. În speranța că acest mizerabil crack economic și financiar planetar, ce se opune în mod perfid fericirii noastre, va trece curând și ne vom putea iubi în voie, te sărută cu mare dor și afectare, al tău pufuleț generos,

Epureanu Romeo,

Referent la primăria de sector.

T.D.

 

6 răspunsuri la „,, SCRISOARE DESCHISĂ ”

  1. Cati Lupaşcu

    18/05/2010 at 4:41

    Pai, Pufulet prea generos nu mai este. Clar – tragedie. In al doilea rand, biata liftiera Suzy inamorata de un amploiat,, are bani de net si de computer?…
    De ce nu esti sincer, de ce nu furnizezi toate elementele… ma gandesc eu, daca maine vom avea parte de o sinucidere sau crima, ca in astfel de cazuri nu se stie… noi pe ce ne bazam cercetarile? 🙂

     
    • Daniel Tudose

      18/05/2010 at 4:51

      in loc. aceea nu-i net, apoi pufulet e cam trecut si nu prea stie cu calc hihi

       
  2. oanaclara

    18/05/2010 at 5:26

    Apropo de neveste si amante:

    Reporterul catre un medic:
    – Care este parerea dvs. despre nevasta si amanta?
    Doctorul:
    – Nevasta-i nevasta, pe cand amanta-i SANATATE curata!
    Aceiasi intrebare catre un inginer.
    Inginerul:
    – Nevasta-i nevasta, pe cand amanta-i TEHNICA curata!
    Aceiasi intrebare catre un academician.
    Academicianul:
    – Cum sa-ti explic eu tie, mai baietas? Si nevasta e buna si amanta e buna! Nevasta zice ca esti la amnata, amanta zice ca esti la nevasta si tu esti in biblioteca si citeeesti, si citeeesti!

    O gagica avea sot un comis voiajor. Intr-o luni acesta pleaca in alta localitate si-i spune nevestei ca vine tocmai sambata. Gagica isi chema amantul si …. toata saptamana, pana vineri cand se aude cheia in usa. Sare ca arsa si isi pune amantul sa faca pe statuia in hol.
    Barbatul intra obosit de la servici si-si intreaba sotia:
    -Ce-i chestia aia pe hol?
    -O statuie, ce, nu stii ca si Georgeasca are una la fel?
    Barbatul aproba si se duse sa manance. Se intoarce cu un pahar de apa si zice spre statuie:
    -Hai, bea.
    Nimic.
    -Hai ma, bea daca iti dau.
    Nimic. Statuia nemiscata.
    -Hai, ma, bea ca la Georgeasca am stat o saptamana fara apa!

    Un tip cu amanta in pat… la un moment dat suna cineva la usa. Amanta, calma, ii spune sa fie linistit ca e sotul, dar rezolva ea! Se duce la usa deschide si spune:
    – Aaa, Iubi! Ce bine ca ai venit… du si tu gunoiul!… si ii pune galeata de gunoi in mana. Sotul pleaca.
    Amantul se imbraca si pleaca linistit si pe scari isi zice: ‘Si frumoasa si desteapta…’ Ajunge acasa, suna la usa, ii deschide sotia:
    – Aaa, Iubi! Ce bine ca ai venit! Du si tu gunoiul!… Ia tipul galeata, coboara scarile si in sinea lui isi zice: ‘Si urata si cu tupeu…’

    Dimineata,in drum spre serviciu,un evreu vede in statia de tramvai,un domn bine facut si foarte bine imbracat. Prezenta lui il intriga. Un domn astfel imbracat nu se duce la serviciu la aceasta ora a diminetii; daca nu se duce, inseamna ca vine; de unde poate veni in zori de zi un domn astfel imbracat decât de la o dama; un domn bine vine de la o dama bine; la noi in cartier sunt trei dame bine: Natasa, care-i insa plecata la Leningrad, Rashela, dar de la ea vin chiar eu, si sotia mea. Sotia mea are trei amanti: directorul ei (firesc), directorul meu (normal), si pe un oarecare domn Abramovici.

    – Buna dimineata, domnule Abramovici!

    – Buna dimineata. Dar de unde ma cunoasteti?

    – Simpla deductie.

     
  3. coramica

    18/05/2010 at 12:41

    @Doamna Cati, doamna Cati, chiar nu va inteleg, era doar o fictiune. Net poate avea si Scufita Rosie daca scriitorul(bloggerul) doreste. Va pup!
    @Daniel – foarte buna faza, merge in orice moment, descreteste fruntea. Seamana cu faza cu Anda Calugareanu si Toma Caragiu, cu Giovanni: „mi-ai spus ca ai o Alfa Romeo, dar ce vad eu e o Barca Romeo”

     
  4. Ferencz

    18/05/2010 at 16:04

    Si uite asa vechii sau proaspetii indragostiti vor citi Bacovia in loc de Eminescu. Da, e clar maine avem sinucidere. Ce vremuri traim! Nici sa te indragostesti nu-ti mai permiti.

     

Lasă un răspuns

 
