RSS

,, SOCOTELI DOMESTICE ”

15 Mai

Așa societate, așa fam. Mică analogie.

Fam. X-ulescu

–          Dragă, e criză, vezi și tu, mai  redu coafoarele, avonurile etcetera, trebuie să facem economii…nu mai merge…

–          Grobian, ca de obicei, o femeie trebuie să fie femeie și pe criză ! Mojic !

–          Păi poți fi femeie și fără trei poșetuțe și cinci pantofiori pe lună și încă una cu capul pe umeri…

–          Mitocan ! Niciodată n-ai știut ce-i trebuie unei femei !

–          O, ba știu, un sac de bani fără fund !

–          Dacă nu ești capabil s-te porți ca un gentleman, trebuia să stai cu măta, bădăranule !

Fam. X-uleasca

–          Măi omule, mai redu și tu berile alea, mai rărește țigările și mersul la meci, uite-te ce se petrece, trebuie să mai strângem cureaua…

–          De când te știu te-ai văicărit ! Am și eu niște tabieturi, n-o să mă călugăresc acum…

–          Poți face economii și fără s-te duci la Agapia !

–          Mentalitate de femeie ! Habar nu ai că un bărbat are și el anumite nevoi !

–          O, ba da ! O fabrică de bere, una de tutun și un meci de un an repriza !

–          Dacă nu poți înțelege niște chestii, nu înțeleg la ce te-ai măritat !

La coafor

–          Al meu, prăpăstios cum e, îl apucară acum economiile, adică…a găsit el soluția, persoana mea ! Îi arăt eu lui !

La bere

–          Ce ți-e și femeia, se uită prea mult la TV, e economistă deja ! Berea și țigările-s soluția anti-criză ! Muiere ce vrei…

T.D.

 

4 răspunsuri la „,, SOCOTELI DOMESTICE ”

  1. coramica

    15/05/2010 at 5:58

    Io am noroc cu liceul meu, ca am sectie de coafura-cosmetica si ma coafez gratis. In rest…CRIIIIZAAAAAAAAAAA

     
    • Daniel Tudose

      15/05/2010 at 6:24

      eu am noroc ca am burta mai mititica, nu intra multe beri haha

       
  2. Ferencz

    15/05/2010 at 15:13

    Eu sunt un bugetar obez si intra orice si oricat.

     
  3. oanaclara

    16/05/2010 at 4:25

    Oooooo,acum realizez cata economie pot sa fac! 😀 😀 😀

     

Lasă un răspuns

 
