RSS

,, THE ONE ”

12 Mai

Mr. president

Președintele a găsit soluția ieșirii din criză – soluție salină, perfuzabilă.

Președintele a consultat poporul în privința crizei – prin ascultare cu urechea.

Președintele e adeptul măsurilor radicale – cam doi pe doi…

Președintele susține Guvernul – de subțiori.

Președintele a constituit celula de criză – Stem…

Președintele nu doarme noaptea de grija țării – a dormit destul ziua.

Președintele face apel la înțelegere – înțelegeți că și inaniția e un mod de a muri…

Președintele strânge cureaua – românilor de rând.

Președintele cere solidaritate – cu Grecia…

Președintele pune piciorul în prag – în pragul dezastrului…

Președintele negociază cu FMI la sânge – la sângele românilor.

Președintele dă semnalul relansării – semnalul de alarmă.

Președintele e jovial și pus pe glume – proaste…

Președintele e președintele tuturor românilor – pedeliști…

Președintele e un om vertical – de când a scăpat de hernia de disc…

Președintele e deschis dialogului – cu el însuși.

Președintele dezavuează minciuna, corupția, nesimțirea – altora…

Președintele nu-i indiferent cu oamenii, îi pasă – pasă proastă…

Președintele nu mai tolerează risipa – pensii, salarii…mofturi comuniste…

Președintele impune reduceri – de pensionari…

Președintele e un om priceput – doar de partidul său…

Președintele e primul om al țării – primul medic, profesor, inginer, militar, agricultor, magistrat,

economist, jurnalist ș.a.m.d….

Președintele va pune capăt crizei – când va pleca…

T.D

 
 

6 răspunsuri la „,, THE ONE ”

  1. coramica

    12/05/2010 at 4:43

    Presedintele…cine dracu i-a pus pe oameni sa voteze cu el?

     
    • Daniel Tudose

      12/05/2010 at 4:55

      tot el, nu anunta bunastarea in campanie ? ca nu scad veniturile bla bla

       
  2. oanaclara

    12/05/2010 at 5:34

    😀 Presedintele … ce naiba sa mai zici? Problema e ca nu numai el e vinovat de situatie ci si ceilalti idioti care au fost alesi sa conduca tara.

     
  3. Ferencz

    12/05/2010 at 15:07

    Daca l-am votat pe Geooooaaana mi se mai scad cei 25% din salariul meu de bugetar OBEZ? HA HA HA.
    Mi-aduc aminte ca imediat dupa alegeri am facut greseala sa o intreb pe mama mea cu cine a votat? Surpriza…de fapt nu, ca oricum tot Ardealul de unde vin si eu de altfel a votat cu…BASESCU. Maicamea, imi aduc aminte vorbea de Base de parca era drogata: ca e bun, ca face, ca drege…Bai si ma musca sarpele si de nervi ca pana chiar si mama mea l-a votat pe Marele Idiot spun: „Sa vedeti ce bine o sa va fie cand o sa va scada Base pensiile si noua salariile!” Am avut dreptate…dar ce rau imi pare!!!

     
  4. coramica

    12/05/2010 at 17:45

    Ferencz – nu tot Ardealul, eu fac exceptie…Nu l-am votat pe marinar

     
  5. bulboaca danut

    13/05/2010 at 15:59

    Daniel,de vreo 3 saptamini,iti citesc cu interes si cu placere,,gindurile de dimineata””si mereu imi aduc aminte de tine cind erai de-o schioapa,atunci imi pareai timid,dar acum nu esti deloc timid ,spui clar si cinstit ce gindesti-cel putin asa cred eu si aceasta o consider o calitate rara astazi,cind toata lumea se da pe net cu bune si rele la gramada.Una peste alta apreciez proza ta scurta -ai fler de pamfletar-dar nu numai,ai si versuri inedite,dar cel mai mult imi place ca ideile tale se leaga cursiv au tilc si ca in articolul de mai sus sint fara echivoc.Iti doresc spor la treaba,caci ce faci tu e o treaba serioasa.

     

Lasă un răspuns

 
