RSS

,, WEBUS INTRERUPTUS ”

08 Mai

virtualus pitiponcus

Web-ule, cameră mică,

Rezolută, nebunică,

Ia deschide-te să stăm

Ochi în ochi, socializăm…

.

Idu-ți ține să-mi spună,

Fotogenică și bună,

Dă un web acu și tu

Sexy _blonda _just4u…

.

Pe cuvânt, ești hot și chic,

Reglează cam-ul un pic,

Că te văz întârziat…

Netu ăsta-i de rahat !

.

Fato, zău, mă-nebunești,

Cea mai tare pe chat ești,

Acu bagă-mi un accept,

Armasarul _cel _potent…

.

Sal  ?Cf ? Vrei ceva tare?

Mamă, mamă ce picioare !

Întorce cam-ul, ai stil,

Să te văd și din profil.

.

Fata mea, tu ești belea,

Rău de tot te-aș downloada,

Doar idu-mi e potentul…

What the fuck ???!!! Îmi moareeeee netul !!!

T.D.

 

Un răspuns la „,, WEBUS INTRERUPTUS ”

  1. Ferencz

    10/05/2010 at 16:56

    Imi aduc aminte de articolul tau cu mingea in fata blocului si cu cheia de gat…Ce prost a evoluat lumea!

     

Lasă un răspuns

 
