RSS

,, ABSENT /NE/MOTIVAT ”

06 Mai

Absent /ne/motivat

–          Domnilor, v-am adunat aici pe toți, să vă întreb pur și simplu dacă nu vă este rușine. Statul vă trimite la cursuri de perfecționare iar dumneavoastră…chiuliți ! În masă ! Ia zi domnule, primul din stânga, unde ai fost ?

–          Dom’ colonel…știți…ma sunat un vecin, o țeavă, curgea apa…a trebuit…

–          Aha, pe viitor i-ați măsuri…închide robineții când pleci… Dumneata ?

–          Eu…soția…plângea…nu se simțea bine…am alergat într-un suflet…

–          Aha, sunteți tineri, îngrijiți-vă…analize regulat… Următorul !

–          Să vedeți…stau cu soacră-mea, a făcut o criză, bilă sau fiere…a trebuit să merg…

–          Aha, ascultă-mă pe mine, e greu cu soacra-n casă, vezi… Mai departe !

–          Dom’ colonel, ghinionul, fimiu și-a pierdut cheia…nu-l puteam lăsa la ușă…

–          Aha, supravegheați-vă copiii…în ziua de azi… Dumneata ?

–          A venit tata…pe neanunțate…ma sunat din gară…nu știe orașul…

–          Aha, pe viitor să anunțe… Ei, dumneata ?

–          Raportez ! Banca, mă sunaseră că-i ultima zi…n-am avut încotro…

–          Aha, nu vă jucați cu ratele, trăim vremuri grele… Hai, penultimul…

–          Dom’ colonel…sincer, diaree…efectiv n-am avut cum veni…

–          Aha, dacă mâncați porcării de astea sintetice… În fine, și dumneata ?

–          Am lăsat tot și-am alergat acasă, nevastă-mea…

–          Domnule, dumitale chiar nu ți-e rușine ? Ai mustrare scrisă ! La dosar !

–          Dom’ colonel, permiteți, eu chiar…

–          Da, dumneata chiar ești măgar ! Îmi insulți inteligența, memoria ! Cu nevasta s-a mai zis…a doua s-a zis ! Ce dracu ? Barem puțin mai inventivi să plecați de aici…

T.D.

 

Un răspuns la „,, ABSENT /NE/MOTIVAT ”

  1. Ferencz

    06/05/2010 at 15:36

    Si cand ma gandesc ca au aparut firme acum care gasesc scuze pentru tine. S-a dus draq inventivitatea.

     

Lasă un răspuns

 
