RSS

,,RUGĂMINȚILE IUBITULUI DESCREIERAT ”

04 Mai

Rugăminți…

În genunchi mă-ntorc la tine,

Prea spășit și-ndurerat,

M-am schimbat, poți vedea bine,

Nu mai sunt nici așa înalt…

.

Pe jumatea de picioare,

Ce m-aduse înapoi,

Te implor și-ți cer iertare.

Am putea fi iarăși…noi ?

.

Știu că nu mai sunt ce-am fost,

În genunchi, parc-amputat,

Dar poate are un rost,

Bocancii…i-am aruncat…

T.D.

 

8 răspunsuri la „,,RUGĂMINȚILE IUBITULUI DESCREIERAT ”

  1. Cati Lupaşcu

    04/05/2010 at 4:21

    Acu’ chiar sunt curioasa, oare o sa te ierte? 🙂

     
  2. oanaclara

    05/05/2010 at 16:11

    La multi ani! 🙂

     
  3. Ferencz

    06/05/2010 at 15:26

    Sa inteleg ca bocancii erau de vina??? Nu mai erau la moda sau emanau mirosuri…ciudate? Datorita crizei in curand la magazinele astea etnobotanice se vor vinde bocanci purtati…HA!

     
    • Daniel Tudose

      06/05/2010 at 15:38

      mai Feri asa ma stii tu haha? 4 ani am purtat bocanci impreuna, in afara de bataturi, erau mega super ok, haha

       
      • Ferencz

        10/05/2010 at 16:39

        Ce vremuri…! Ma gandeam ca nu i-au placut ei, astazi cu Chanel, Luis Vuiton (sper sa fi scris bine) cine draq ne mai iubeste cu bocancii aia in picioare.

         

Lasă un răspuns

 
