RSS

,, WELCOME TO HEAVEN ”

28 Apr

Dileme…umane

–          Doamne, lămurește-mă și pe mine, de ce tolerezi să-ți dea ăștia atâtea porecle, ba Buddha, ba Allah, ba nu mai știu cum…

–          Și care e problema Petre ? Tot în sus se uită toți…

–          Da, dar vezi Matale, unii așa, unii așa, unii se odihnesc duminica, alții sâmbăta, unii cu sutane negre, alții roșii, unii cu carne de porc, alții fără…

–          O chestiune de numerotare a zilelor, de vestimentație și dietă lipsite de importanță, hachițe umane…

–          Bine, dar măcar s-te strige la fel…

–          Petre, Eu n-am nume, sunt doar Cel de Sus, să mă strige cum vor, important e să mă strige.

–          Eu tot nu pricep, de unde știi că te strigă pe Tine ?

–          Păi doar nu te strigă pe tine. În afară de Mine, mai vezi pe careva pe aici ?

–          Eh…unii mă mai pomenesc și pe mine, e drept, puțini.

–          Poate mai mulți decât crezi…

–          Mă bagi în ceață Doamne ! Cum adică ?

–          Adică poate te pomenesc mai mulți și tu habar nu ai.

–          ???!!!

–          Mă Petre ce să-ți fac dacă, ca om ce ai fost, te încăpățânezi cu numele ăsta ? Poate te pomenesc pe limba lor și eschimoșii si chinezii, da’ tu n-auzi decât Petre…

–          Și cum să fac să-i aud ?

–          Păi tu n-ai ce face, ca om ești legat de un banal nume… Sper c-ai priceput de ce-mi pot spune cum vor. Ia, de mâine, îmi zici Gogu !

–          Nu pot Doamne !

–          Normal că nu poți, ți-ai depăși condiția. În schimb Eu, tot eu aș rămâne…

T.D.

 

Un răspuns la „,, WELCOME TO HEAVEN ”

  1. oanaclara

    28/04/2010 at 4:12

    🙂 Cred ca Dumnezeu exista undeva acolo sus. Spun ca si tine ca nu are importanta cum il numesc oamenii, El e unul si acelasi. 🙂
    Altii cred ca Raiul si Iadul sunt pe pamant. Fiecare cu parerile lui…

     

Lasă un răspuns

 
