RSS

,, NU POT JIGNI TRISTEȚEA…”

26 Apr

Tristeți

Nu pot fi trist, că mă ia râsul

Și aș jigni profund chiar plânsul,

L-aș umili și întina

Cu râsul meu ce-ar lăcrima.

.

Nu pot fi trist, aș lua-n râs,

Tot ceea ce înseamnă plâns

Și tot ce s-ar chema că-i trist.

Cu râsul meu cam nihilist.

.

Nu pot fi trist, mi-aș bate joc

De toți cei care-s tristi. Deloc

Nu pot fi trist și plânge,

Cel mult lacrimi de râs mi-ar curge.

.

Așa că nu cumva să crezi

Că mult poți să mă întristezi.

Iar dacă totuși ai să-ncerci,

Așa poate că reușești –

.

Să-mi spui cât mă iubești de mult,

M-ai înșelat, însă n-ai vrut…

Și zău că trist voi fi…,,n’’ ani,

Că ai umor, da-i de doi bani !

T.D.

 

Un răspuns la „,, NU POT JIGNI TRISTEȚEA…”

  1. oanaclara

    26/04/2010 at 4:46

    Apropo de tristete , ras cu plans sau cum vrei sa ii mai zici. Nu are legatura musai cu poezia dar e haioasa faza:

     

Lasă un răspuns

 
