RSS

,, SUB SEMNUL CRUCII, ROȘII ”

24 Apr

boli

–          Doctore, ce am, e grav ?

–          Dracu știe…eu…aici…pe criza asta…

–          Poate totuși reușiți, am venit tocmai de la Vaslui…

–          Mda, te cred, deocamdată stai frumos în salon, la pat, mergi la capela de la parter, cine știe…s-o întâmpla vreo minune…

–          Oooo, aveți capelă !

–          Păi cum domnule…spital mare aici la noi…

….

–          Ei doctore, cum e, e grav, ce am ? Ai reușit…?

–          Eh…cu finanțarea asta, numa dracu ar putea ști, mai ai răbare, mergi la slujbă, e sărbătoare azi…

–          Merg, merg, poate ajută…

….

–          Să trăiască domnu doctor, frumos aci la matale, de ia zi, analizele ce mai zice ? Le-ați buchisit poate…

–          Pe dracu…cu fondurile care la am…mai așteaptă…bun preot avem, așa-i ?

–          Halal…are har !

….

–          Doctore, ia zi, a dat Dumnezeu ?

–          Ehe, pân la El, te mănâncă…

–          Dracii, nu ?

–          Parcă alții erau…

–          Eee, aia e copți, nu-s în stare de nimic ! Da o injecție, ceva, o pastilă, nu-mi dai ?

–          Dă-le dracului de pastile, mai rău fac, du-te acasă !

–          Deci n-am nimic ?

–          Țara arde și vouă vă arde de pastile…n-ai nici pe dracu. Tratament ambulatoriu, treci pe la capelă, îți zice părintele ce și cum. Hai…că-i atâta lume bolnavă care așteaptă !

Hibele sistemului sanitar sunt atât de numeroase încât trebuia să piderd weekend-ul enumerând. Așa că am abordat și eu…,,sistemic’’. Dedesubturile poveștii…fiecare are, probabil, propria opinie, corectă.

T.D.

 

2 răspunsuri la „,, SUB SEMNUL CRUCII, ROȘII ”

  1. oanaclara

    24/04/2010 at 17:02

    Un pacient, ranit la picior, primeste o reteta de picaturi de ochi.
    – Doctore, dar eu sunt ranit la picior.
    – Da, dar daca te uitai pe unde calci…

    Doctore de cate ori imi beau cafeaua,ma doare ochiul drept.
    -Nu-I nimic grav.Nu trebuie decat sa scoateti lingurita din ceasca.

    Merge un schelet la medic.
    Medicul: Acuma se vine?

    Un psihiatru american avea un grup de 4 mame la terapie: – Cu toate aveti obsesii! a observat el … Catre prima mama:
    – Tu esti obsedata de mancare! Ti-ai botezat fiica Candy. Catre a 2-a:
    – Obsesia ta este a avea bani. Pe copilul tau il cheama Penny. Catre a 3-a:
    – Obsesia ta este alcoolul. Aceasta se manifesta in numele copilului tau, Brandy .
    In acest punct, mama celui de-al 4-lea copil se ridica iritata, isi ia odrasla de mana si-i spune:
    – Hai Dick, noi plecam!

     
  2. oanaclara

    24/04/2010 at 17:03

    – Domnule doctor, am urmat tratamentul cu sfinţenie. N-am mai fumat, n-am băut, n-am mîncat cu sare. Dar picioarele mă dor la fel ca înainte. Abia mai merg. Ce-ar trebui să iau?
    – Autobuzul, metroul, tramvaiul…

     

Lasă un răspuns

 
