RSS

,, NEURONADA ”

12 Apr

Discuții

Neuronii din capul unuia discutau, se plângeau unul altuia.

–          Fraților, dacă n-am murit astă noapte, nu mai mor niciodată, saună de aburi de vodcă a fost…

–          Ia mai taci bre, eu de la atâtea integrame și Playboy, simt că mă tâmpesc de tot.

–          Când vă aud…eu cum mă simt oare toată ziua cu ochii la OTV ?

–          Nu vă mai lamentați, muierilor, da eu, că-mi bubuie urechile de manele ?

–          Ce-ți bubuie măăăă? Să vă văd eu pe voi tot numărând câte o zi întreagă la table…

–          Table ai  ? Te jălui ca o babă ! S-te văd eu cum îți storci mintea cu solitaire-ul…

–          Băi, m-ați înebunit, da să stai o noapte cu fetițele pe mess, să le aburești, e, asta-i ușor ?

–          Când v-oi zice ce îndur eu…picați pe jos ! Înjurați voi o oră, fără să vă repetați și atunci să vă plângeți !

–          Stați voi și ascultați ce vorbește pițipoanca aia de ieri…v-ați lua câmpii…

–          Ascultați aici…da’ s-te gândești non stop la mărirea peninsului ? Mai am puțin și clachez !

–          Clachezi pe dracu ! Fă tu grătar în spatele blocului cu cocalaru’ de la parter și atunci să vorbești…

–          Ce specimene ! Dacă ați ști cum e să dai o sută de sms-uri dedicație la taraf.tv, n-ați mai vorbi…

Neuronul șef – Bă, ia lăsați gargara și fiecare la treaba lui ! Hai, că azi avem program încărcat, e ziua omului !

–          Aoleu șefu ! Simt că mi se înmoaie sinapsele ! Iar ???!!!

–          Nu mai faceți pe-a intelectualii și la muncă ! Că vă sparg pe toți !

T.D.

 

2 răspunsuri la „,, NEURONADA ”

  1. Cati Lupaşcu

    12/04/2010 at 15:12

    🙂 🙂 🙂
    Ghinionul lui ca are atatia neuroni. La mine e o liniste in cap, bietul si unicul meu neuron se plange doar de plictiseala…

     
    • Daniel Tudose

      12/04/2010 at 15:41

      asa-i cu astia…au mult prea multi neuroni, din aia intreprinzatori…

       

Lasă un răspuns

 
