RSS

,, EMANCIPAREA INTERLOPULUI ”

08 Apr

Interlopul român

Interlopul român este unul cu totul aparte. Acest mediu există absolut peste tot în lume, nu-i o invenție autohtonă. Ce îl face mai special însă pe reprezentantul român este faptul că, pe lângă ocupațiile specifice branșei, el simte nevoia imperioasă de a epata, de a arăta tuturor că-i șmecher, de a sfida, de a arăta că nu-i pasă de nimic. Treaba asta cam face notă discordantă cu lumile interlope ,,civilizate’’ care își văd de activitățile lor obscure, fără a sfida totuși fățiș pe cetățeanul de rând.

Cum eradicarea totală a fenomenului interlop nu-i posibilă nicăieri, eu ca om de rând spun – ,,Să-și vadă de treburile lor și barem să aibă decența de a nu sfida public.’’ Nu înțeleg nevoia asta de a afișa la tot pasul ce durere în cot față de lege ai. Bani iliciți oricum se vor produce în acest underground, dar…să rămână underground.

E clar că și acest segment al societății, omniprezent, trebuie să se civilizeze puțin, e departe de mafiile din țări mai răsărite. Ăia cel puțin realizează că inamicul lor nr. 1 e legea și nu cetățeanul de rând, nu agasează în așa hal ca la noi pe omul obișnuit, doar să-i arate cine-i mai tare, în afară de o ,,uite cine-s eu…’’, nu are nici un sens. Într-adevăr acest ,,uite cine-s eu’’ românesc e cu mult mai supărător pentru mine, om normal, decât activitatea în sine a acestor oameni. Eu nu trebuie să mă lupt cu ei și nici nu pot, sunt instituții abilitate pentru asta.

Așa că fac un apel, dragi interlopi, eu nu reprezint nici un pericol și știu ce tari sunteți, nu-i nevoie de atâta lăudăroșenie, civilizați-vă puțin, faceți ce faceți, dar mai în liniște. Păi se poate ? Așa procedează interlopul neamț, francez, englez etc ? Eu știu că legea-i slabă, dar …oleacă de obraz bre…eu nu-s legea, ce aveți cu mine ?

 
 

2 răspunsuri la „,, EMANCIPAREA INTERLOPULUI ”

  1. daurel

    09/04/2010 at 13:52

    Asa-i, ii deranjam, ii suparam rau pe interlopi…Cu masinile noastre lente, cu pretentia de-a traversa strada, cu statul la coada in ordinea sosirii…In plus avem tupeul sa-i deranjam si pe prietenii lor, politistii …

     

Lasă un răspuns

 
