RSS

,, DESPRE VIAȚĂ ȘI MOARTE ”

08 Apr

Despre viață și moarte

Se-ntâlnesc – cale bătută,

Moartea rece și tăcută

Și cu viața veșnic vie.

Aveau treburi, cine știe…

.

–          Bună soro, un’ ți-e calea ?

Zice cea ce aduce jalea.

–          Nu-ți pot spune, e tabu,

Taina meseriei. Tu ?

.

–          Tot secretă-i și a mea,

Dar îți spun, ce o pica…

–          Hâdo, șmecheră mai ești !

Nu cumva mă urmărești ?

.

–          Mă jignești  drept în amor !

Ce-ți veni ? Mai bine mor !

Am senzația că tu…

–          Jur pe viața mea că nu !

.

Nu știu cât s-au ciondănit,

Acuzat, chiar păruit.

Cert e că se-nălța-n zare

O barză c-o coasă-n gheare !

T.D.

 

Lasă un răspuns

 
