RSS

,, DE PAŞTE ”

02 Apr

De Paşte

Dragă, nu faci şi tu ouă roşii, cozonac, pască… ? e Paştele….

Nu dragule, anul ăsta nu fac nimic, cumpărăm tot, sunt ouă gata vopsite…tot, m-am săturat de slugărit prin bucătărie, merg şi eu la coafor, la plimbare…

Mergi…dar…e Paştele, tradiţia…să miroase şi la noi a…Paşte…

Las’ că miros şi alea cumpărate, femeia nu tre’ să mai fie sclava cratiţei, obişnuieşte-te, trăim în secolul XXI !

Bine dragă, dacă zici…probabil sunt eu mai înapoiat…

E evident asta !

Păi atunci…dacă tot ne-am emancipat, zic să mergem la mama de Paşte…

Bună idee, ce atâta pregăteală…

……………..

Săru’ mâna mamă…tată…Gelu a avut ideea să vă vizităm de Paşte…hai şi hai…

Bine aţi venit, ce bucurie, că veniţi aşa rar…

Eh…ştii că nu avem timp…

Ştiu, ştiu, da-i bine că măcar la sărbători veniţi, parcă presimţeam că veniţi, am făcut la mâncăruri ca niciodată !

Mmmmmmm…ce cozonaci frumoşi !

Frumoşi mamă…cu ouă de ţară…

Of, şi eu… de când mă lupt cu Gelu…da el nu şi nu, că cică nu mai suportă să miroase toată casa a mâncare…se sufocă…

Eh mamă…bărbaţi…

Da, habar nu mai au de tradiţii !!!

T.D.

 

2 răspunsuri la „,, DE PAŞTE ”

  1. oanaclara32

    02/04/2010 at 7:44

    Ce ti-e si cu „gospodinele” din ziua de azi… 😀 😀 😀

     
  2. Cati Lupaşcu

    02/04/2010 at 11:15

    A avut dreptate Daurel, merita citit! 🙂 🙂 🙂

    M-am distrat pe cinste…. si m-am si enervat ca eu nu ajung niciodata cand trebuie la coafor … da nici cozonaci n-am facut….
    La buna citire.

    Sarbatori linistite!… si sa-ti tihneasca mielul si cozonacii mamei (tale, evident)…

     

Lasă un răspuns

 
