RSS

,, RONin ”

01 Apr

Milioanili…

Gata, nu se mai poate, trebuie să ajung urgent milionar în euro, dolari sau altă valută barosană. Altfel risc să mă pierd în marea masă anonimă şi pestriţă a leului mioritic. M-am săturat să mă murdăresc pe mâini cu ronini din ăştia naşpeţi. Să am şi eu ,,banu’ pă mine’’, din ăla de aruncă ăştia în sus pe la cumetrii, fără număr. Să-mi iau jeep şi să dau cu euroii după gagici, să mă sparg în figuri şi să-mi trag un viloi în Pipera. Şi poate să apar şi la TV.

Să vedem cum fac…că veniturile proprii în săracul ron, convertite în euroi…milionul e departe rău. Cu trasul la xerox, nu merge, aş prosti vreo două piţipoance arătându-le teancul, dar cam atât. Varianta loto…eram de mult milionar dacă s-ar câştiga cu două numere, din păcate tâmpit sistem au ăştia cu şase. Poate dacă aş cânta manele, dar n-am valorile necesare şi nici destui duşmani despre care să zic cu patos. Să ader la tagma corupţilor, dar ce să trafichez eu…hm, aş putea promite locuri în Rai, dar nu se caută. Dacă m-aş lipi de vreun bogătan…greu, n-am silicoane şi nici nu-mi pun. Fotbalist…e cam târziu acum. Vedetă tv ! Da, ar merge, problema e că-s cam timid, mi-e ruşine să spun prostii în văzul tuturor. Om politic, director la vreo agenţie…e o cale, dar e bătălie mare, lista de aşteptare e kilometrică. Să inventez ceva, dar ce…că în afară de fiţe nu se caută nimic altceva pe aici. Vreo afacere prosperă…da, dar de unde bani de şpăgi… Cică şi ciobanii cu multe oi fac grămezi de bani, da dar să mă mut acum la stână, după atâta timp de stat la bloc, greu. O moştenire neaşteptată, am verificat deja, exclus.  Un matrapazlâc, o găinărie, o combinaţie ceva, dar vezi…nu-s şmecher, nu mă învârt printre şmenari şi băieţi de băieţi. Să-mi pun capul la contribuţie…păi pe aici sumele atinse doar cu neuronii sunt derizorii, nu-s şanse, şi apoi satisfacţia nu-i aceiaşi, n-aş mai fi bengos.

Ar rămâne munca cinstită, dar…mai uşor găseşti o comoară decât aşa. E clar, nu voi avea niciodată ,,banu’ pă mine’’ să-mi iau jeep, iaht şi să arunc în sus cu euroi. Of, of, ce nefericire, poate să emigrez şi reuşesc acolo… Da, dar altă belea, acolo nu mă pot rupe-n figuri şi aşa nu mai e nici un farmec… Ooooooooooofffffffffff, ce viaţă, sunt condamnat la roni, roni şi iar roni, ha, ha, ha !!!

 
 

Un răspuns la „,, RONin ”

  1. oanaclara32

    01/04/2010 at 5:43

     

Lasă un răspuns

 
