RSS

,, PERLE DE LA ŢARĂ ”

29 Mar

De râs, d’ale lui Mega

Ioane, nu mai ţine, mâine mă duc la Bucureşti, la spitalu de ochi, mă dor şi parcă nu văd bine…

Dute bre, vezi…de la gară, iei tramvaiul 11, ăsta merge la spitalu de ochi.

….

Doamna, mă iertaţi, ăsta-i tramvaiu 11 ? Că nu prea văd ce scrie…

Da.

Mulţumesc…eh, greu e să fii chior…

Da, n-aveţi pentru ce…

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiii…şi dumneavoastră aveţi probleme cu ochii ! Acum văd ! Iertaţi-mă !

Nu domnule, ce-ţi veni ?

Păi vă văz vânătă…parcă albastră pe la ochi…şi pe mine mă  dor…da încă nu se învineţiră…

Bă nesimţitule, cum îţi permiţi ?

???!!!…să mă iertaţi c-am întrebat…da…dacă vă văzui albastră…şi apoi, ştiu că tramvaiu ăsta merge la spitalu de ochi !

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Domniţa, mă iertaţi, frumoasă haină, de unde aţi luat-o ?

….

Întreb…i-aş lua una nevestimii…

….

O fi scumpă ?

Mă iertaţi…n-aveţi chef de vorbă…

Dar…v-aş ruga…de unde aţi luat-o ? Atât…

Băi frate…s-a sălbăticit lumea…nu ti-ar spune nimic !

Bună ziua, vă pot ajuta cu ceva domnu ? Vă interesează haina de pe manechin ? Avem şi alte modele…

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bă Ioane, alta îi trăsni prin cap soacrămii…cică, când o muri, vrea s-o îngropăm cu doi popi…

Imposibil !

Acu…asta e…dacă  vrea îngropată cu doi popi…n-am ce face…

Nu se poate bre ! N-am mai auzit…eu ştiam că popa rămâne pe mal !

P.S. – Mega este un ţăran ghiduş care povesteşte fel şi fel de năzbâtii, reale după spusele sale

 
 

Un răspuns la „,, PERLE DE LA ŢARĂ ”

  1. oanaclara32

    29/03/2010 at 4:08

    Taranul roman are un umor specific de multe ori dublat de o inteligenta nativa. 😀

     

Lasă un răspuns

 
