RSS

,, SFATUL MEDICULUI ”

28 Mar

tratament

Vine omul la consult,

Că trecuse timp mai mult

De la ultimul control

Şi se simţea cam nasol.

.

Doctore, aici mă doare,

Abia mă ţin pe picioare

Şi asud şi tremur tot.

Dă-mi ceva că nu mai pot !

.

Ia întinde-te aici,

Tuşeşte, apoi să-mi zici

Dacă simţi vreo apăsare.

Da, o simt, mă doare tare.

.

Mda, ştiu, mergi la Techirghiol,

Fă băi multe cu nămol !

S-te ungi bine, cu strat gros,

De la creştet, până jos !

.

Am reumatism sau friguri ?

Nu,  da-i bine să fim siguri,

Lutu-i bun în orice fel…

Mergi, să te obişnuieşti cu el !!!

T. D.

 

Un răspuns la „,, SFATUL MEDICULUI ”

  1. oanaclara32

    28/03/2010 at 17:00

    Intrebare: Cu ce isi acopera zidarii greselile?
    Raspuns: Cu mortar, zidarie, tencuiala, etc
    Intrebare: Cu ce isi acopera medicii greselile?
    Raspuns: Cu pamant.

    Intrebare: Care este deosebirea intre un medic si Dumnezeu?
    Raspuns: Dumnezeu nu se crede medic…

    Examen la facultatea de medicina: Intra o tipa, trage biletul, dar era cam paralela… se uita profu’ la ea si ii zice:
    – Mai fata… uite iti mai dau o sansa: ce incepe cu P si in timpul noptii isi mareste diametrul de 3 ori?
    – Ha ha ha hi hi hi, mi-e rusine sa zic…
    – Eee, daca ti-e rusine poftim afara si ai picat.
    Intra a doua, aceeasi chestie cu intrebarea ajutatoare.
    – Ha ha ha hi hi hi, mi-e rusine sa zic…
    O pofteste si pe ea afara… Intra un baiat super pregatit, de nota 10, dar ii pune si lui aceeasi intrebare:
    – Ce incepe cu P si in timpul noptii isi mareste diametrul de 3 ori?
    – Pupila… – Bravo!!! zice profesorul. Acum du-te si zi-le colegelor tale ca “ha ha ha hi hi hi, mi-e rusine sa zic” isi mareste diametrul numai o data si jumatate.

     

Lasă un răspuns

 
