RSS

,, GHINION…”

09 Mar

Condoleanţe

Domnule căpitan, raportez, solicit o permisie de trei zile să merg acasă, mi-a murit bunica.

Mă, tu câte bunici ai ? Parcă ţi-au mai murit câteva anul ăsta…

Nu…

Mâine pleci, dar când iese, aduci o copie după certificatul de deces…e a nu ştiu câta bunică…

Am înţeles !

…………

Să trăiţi domnule căpitan !

Aha, te-ai întors. Hârtia, copia, ai adus ? Să mă conving şi eu…

Dom’ căpitan raportez…ştiţi…a fost doar o criză…a scăpat miraculos…toţi au fost convinşi că…

Că moare, bănuiesc ! Nemernicule, dispari ! A fost ultima bunică…îţi garantez !

…………

Lascăreeeeeeeeee !!!

Ordonaţi dom’ căpitan !

Te-au sunat de acasă, a murit bunică-ta…

V-am spus că era…

Da, condoleanţe ! Ai cinci zile de arest nemernicule ! A murit acum două două zile, când erai tu acasă, însă…la telefon mi-a zis că nu te-a văzut nimeni acolo !

!!!!

T.D. , întâmplare reală

 

Un răspuns la „,, GHINION…”

  1. oanaclara32

    09/03/2010 at 6:41

    😀 😀 😀

    Era Bula in razboi si tot cerea o permisie fara a o primi.La un moment dat, ca sa scape de el, capitanul ii zice:
    -Daca faci o fapta eroica poti pleca acasa. Nu trec doua ore si Bula vine cu un tanc inamic nou-nout. Primeste permisia si cind se intoarce mai merge o data ca mai aduce un tanc. La un moment dat, comandantul nu mai vrea sa-i dea permisie daca nu-i spune cum face de aduce tancuri bune de la inamic.
    -Pai, dom’ colonel, m-am dus cu tancul spre inamic si l-am strigat: „bai, nu vrei sa mergi acasa?”
    „Ba da” „Atunci hai sa facem schimb de tancuri”.

     

Lasă un răspuns

 
