RSS

,, DRAGOSTE ”

05 Mar

Sunt fericit

Sunt fericit c-ai apărut în drumul meu,

Chiar de n-a fost nimic premeditat

Şi că nu ai fugit atunci când eu,

Poate motive să o faci ţi-am dat.

.

Ai stat o clipă-n loc şi te-am privit,

Puţin sfios şi poate reticent

Şi acel moment de nicăieri venit,

A fost mai mult ca arhisuficient.

.

Destul cât să ador a ta chemare,

Ce te învăluia aşa sublim.

Răpit de nataurala ta  savoare,

Ştiam  că-i hotărât să ne iubim.

.

Şi de atunci, când el, destinul,

A hotărât să îmi doresc,

Ca tu să-nsemni în viaţa mea seninul,

Te port în gând şi îţi vorbesc.

.

Chiar şi atunci când tu nu ştii,

A mele şoapte ţin să-ţi spună –

Te vreau dintre atâtea mii,

Să facem drumul împreună.

.

Fiindcă nu cred că întâmplarea,

Se ostenea să ne-ntâlnească

Doar ca s-aştearnă apoi uitarea,

Peste-o iubire nebunească !


T.D.

 

Un răspuns la „,, DRAGOSTE ”

  1. oanaclara32

    05/03/2010 at 9:30

     

Lasă un răspuns

 
