RSS

,, INSCRIPŢIE PE-O RACLĂ ”

01 Mar

mesaj

Când o fi să simt în nări,

Briza de tămâie

Şi raza de lumânări,

M-o bronza lămâie,

.

Când mă voi găti cochet,

Palton de stejar,

Deschideţi acest bilet

Şi urmaţi-l clar.

.

Fără lăcrimări un lac,

Fără bocitoare,

Doar să scrieţi pe capac,

Treaba următoare –

.

,,Vă asigur, din condei –

Aici nu-s eu, doar nervi morţi.

Să se bucure de ei,

Viermii idioţi !’’.


T.D.

 

Un răspuns la „,, INSCRIPŢIE PE-O RACLĂ ”

  1. oanaclara32

    01/03/2010 at 5:45

    Unui batran suporter rapidist i-a sunat ceasul. Pe patul mortii el isi cheama fiul si-i zice:
    – Fiule iti las ca mostenire abonamentul meu la tribuna 0.
    – Da, tata…
    – Vreau in schimb sa-mi cumperi un abonament la meciurile din Ghencea iar pe ultimul drum sa-mi invelesti cosciugul in steagul Stelei.
    – Dar tata, toata viata ai fost devotat Rapidului, de ce te schimbi acum pe patul de moarte?
    – Da-i in ma-sa, decat sa moara unul de-ai nostri, mai bine unul de-al lor!

     

Lasă un răspuns

 
