RSS

,, SOCOTELI CAZONE ”

27 Feb

polemici

Vecine, e groasă treaba, recalculează ăştia pensiile !

Fugi domnule…doar nu crezi toate bazaconiile…

Nu, dar prea o ţin aşa…

Dă-i în…, şi apoi tu, ca şi mine, cât ai…până-n douăşcinci nu ? Chiar dacă fac asta, noi n-avem treabă.

Aaaa, ştiu domnule, nu mă refeream la noi, ziceam de…cum e ăla, generalu’ de la etaju şase, ăla umflă…patruzeci pe puţin, cân’ i-o tăia-o…îţi zic io, moare de inimă…

Daaaaa, n-apucă Crăciunu, şi aşa e cam şubred, când i-or face ăştia bucuria…Doamne fereşte !

Eh, lasă Vasile, că şi ditamai pensioiu…vorba aia, şi noi am muncit la armată…şi…are dublu cât noi…

Mda mă, da…ştiu şi io…omu-i general ce dracu…io am ieşit adjutant, tu parcă la fel…

Da mă, şi ? Ce, noi tre’ să mâncăm mai puţin ca el ? Slavă Domnului, a huzurit destul…maşină la scară, toată lumea lugu, lugu la periat, dom’ general poftiţi şi etcetera, noi am dus greul !

Ce să zic mă…sincer să fiu…io n-am prea dat pe brânci…

Mă Vasile, nici eu, da’ vorbeam aşa…în principiu, adică ce, generalu’ are stomacu’ mai mare ?

Nu cred mă Nicule, da’ io ştiu…ceva tot are în plus de-a ajuns general, iar noi…

Are pe dracu, a avut baftă, şi acu’…saltă pensia cu lopata…ştii ce ?, hai că m-am enervat, ţi-o zic p-aia dreaptă, bine-i face !

O fi mă, dacă zici tu…taci din gură, uite-l că vine-ncoa, plimbă câinele…

’Trăiiiiţi don’ general ! Ce mai faceţi ?

’Neaţa, uite cu câinele. Voi ?

Ce să facem…vorbeam cu Vasile…cu pensiile astea…balamuc mare…

Aha…cu noua lege, da, sunt într-adevăr multe inechităţi, ar cam fi cazul să se pună ordine…

Asta-i spuneam don’ general lu’ Vasile, de ine…ntităţile astea, ca şi cum unii ar avea burta mai mare ca alţii…

Exact Nicule, asta zic şi ei…de burţi…

Şi ce credeţi don’ general, recalculează ăştia ?

Dumnezeu ştie, vom vedea, rău n-ar fi…să dea fiecăruia exact cât merită…

Păi…şi nu vă e frică că ne taie…adică vă taie…

Nu, voi n-aţi văzut cum se va aplica ?

Ba da, dar …ştiţi…noi nu prea…nu explică nici ăştia clar…

Fiţi atenţi…că tot ai zis de burţi, va mers binişor, vă văd rotofei, ia uite ce burtici… Eu…am mâncat şi eu, chiar mai mult, dar…mă vedeţi, mai uscat. Cum explicaţi ?

Sunteţi dvs. mai sportiv aşa…

Nu Nicule, la mine, s-a depus şi la mine în timp, dar în altă parte. Asta vrea Guvernul, să prevină obezitatea, înţelegi ce vreau să zic ? Hai, mai vorbim, mă duc să plimb arătarea asta.

O zi bună don’ general ! Băi Nicule, tu ai priceput ce-a vrut să zică ? Ce naiba zicea cu depusu’…că la el nu ştiu ce…

Dă-l mă dracului, ţi-am zis că-i copt, crecă are şi ciroză…depuneri pe la ficat !!!

Da mă, asta tre’ să fie…alceva ce să se depună ? Totuşi, ciudat a vorbit…

Nu-ţi mai bate capu’ !

Măăăăăă, asta e, de cap zicea mă…

Da, precis are ceva şi acolo !!!

T.D.

 
 

Un răspuns la „,, SOCOTELI CAZONE ”

  1. oanaclara32

    27/02/2010 at 9:22

    Bula vine la oficiul de pensii pentru militari:
    – La varsta asta vii sa soliciti pensie de invalid militar? Cand ai fost combatant? In 1941?
    – Nu, in 1916.
    – Si ai fost ranit sau gazat?
    – Nu, domnule colonel, zice Bula.
    – Atunci de ce vrei pensie militara?
    – Din cauza ca ne turna in mancare nenorocita aia de bromura. Si abia acum a inceput sa-si faca efectul…

    In armata, soldatii sunt scosi la program administrativ in gradina unitatii.
    Caporalul, cu un aer satisfacut, zice:
    – Asa, toata lumea ia cate o lopata si treceti la sapat!
    – Inainte de asta… E vreunul printre voi care se pricepe la algebra?
    – Eu, sa traiti… Sunt student la mate-fizica, dom’ caporal.
    – Bravo, ma. Atunci arunca lopata aia, ca nu-i de tine.
    Soldatul, usurat, arunca lopata cu o mina vesela. Caporalul continua:
    – Si pune mana pe harlet. Tu vei extrage radacinile!

    Unchiul meu a ieşit la pensie cu gradul de general . Când a murit, avea atât de multe medalii pe piept, încât l-au aruncat la fiare vechi.

     

Lasă un răspuns

 
