RSS

,, MASCULUL VACII NU POATE FI DECÂT BOUL ! ”

24 Feb

Taurul, boul şi vaca

Pe-o şură scria-n litere de-o şchioapă

,,Familia Taur şi cu a sa Vacă’’.

După un timp însă, văd schimbat logoul

Şi în loc de Taur, acum scrie …Boul !

.

Şi întreb şi eu, ce s-a întâmplat…

Taurul şi Vaca chiar au divorţat ?

Nu, nici pomeneală, sunt tot împreună,

Doar că doamna Vacă, e acum stăpână !

.

Dar el cum acceptă aşa… transformare ?

Din Taur în Bou, e distanţă mare…

Îi face pe plac, ea-i aprinsă tare,

Căci cuvântul vacă sună ca…atare !!!


T. Daniel

 

4 răspunsuri la „,, MASCULUL VACII NU POATE FI DECÂT BOUL ! ”

  1. oanaclara32

    25/02/2010 at 6:54

    La varsta de 50 de ani femeia primeste din partea barbatului o sticla cu lapte.
    Nedumerita il intreaba:
    – Dar de ce draga tocmai o sticla cu lapte?
    – Pai draga mea nevasta:
    * la 20 erai fermecatoare ti-am adus o floare…
    * la 30 erai dulce..ti-am adus o sampanie….
    * la 40 erai fierbinte ti-am adus o paine calda..
    * insa acu la 50 te-ai facut cat o vaca ti-am adus niste lapte…
    Insa femeia ii da replica:
    – da dragul meu asa e, dar:
    * la 20 de ani eram eu ca o floare insa nu tu ai rupt prima petala…
    * eram eu la 30 ca o sampanie de dulce…insa tu ma agitai altzii ma sorbeau…
    * la 40 eram eu fierbinte ca o paine insa tu mancai coaja altzii miezul…
    * iar acum la 50 oi fi eu ca o vaca insa cand pleci tu de acasa…vin taurii la usha shi intreaba: boul e acasa?

     
  2. oanaclara32

    25/02/2010 at 6:56

    Boul si magarul, buni prieteni, termina facultatea si hotarasc sa se intalneasca peste 10 ani sa vada ce a reusit fiecare sa faca in viata.
    Trec zece ani, se intalnesc.
    Boul, mare om de afaceri, familie, case, masini;
    Magarul, vai de mama lui, bugetar, fara familie , etc.
    Boul il invita pe magar acasa sa mai discute.
    La un moment dat boul primeste un telefon se scuza si pleaca, nu inainte de a-i spune magarului ca sotia sa o sa aibe grija de el.
    Magarul vazandu-se singur cu sotia boului se da la ea, reuseste s-o convinga sa se culce cu el,
    dupa care fura totul din casa si fug amandoi in lume.
    Morala:
    Nu fi bou.
    Daca totusi esti bou, ai grija sa nu iei de nevasta o vaca.
    Dar daca esti si bou si ai si o nevasta vaca, atunci nu-ti fa prieteni magari.

     
  3. oanaclara32

    25/02/2010 at 7:00

    O lectie intr-un institut agricol. Un cuplu apare la curs si pentru ca erau certati, femeia se asaza in primul rand, iar barbatul in ultimul rand. La un moment dat, profesorul zice:
    – Un taur sanatos trebuie sa aiba pana la 12 cuplari pe zi…
    Femeia din primul rand:
    – Ma scuzati, domnule profesor, cate?
    – Pana la 12.
    – Repetati, va rog, pentru ultimul rand!
    Barbatul din ultimul rand:
    – Spuneti-mi, profesore, este vorba de cuplarile cu o singura vaca sau cu 12?
    – Desigur, cu 12.
    – Multumesc, repetati, va rog, si pentru primul rand…

     
  4. oanaclara32

    25/02/2010 at 7:04

    Care este cel mai nefericit animal?
    Vitelul, caci taica-su e bou si maica-sa e vaca.

     

Lasă un răspuns

 
