RSS

,, PODUL ”

22 Feb

Reportaj de calamitate

Bună ziua, ne aflăm în satul Răstita, sat rămas izolat din cauza ruperii podului, ca  urmare a viiturii de astă noapte. Stăm de vorbă cu dl. Ion Sinistreanu, localnic. Spuneţi-ne, cum va afectat nenorocirea ?

Gălăgie mare domnule, ca o escplozie, ne-a sculat din somn la două noaptea !

V-aţi speriat ?

Eu  nu, că n-am auzit, m-a trezit nevasta…ea se mai scoală noaptea…

Aţi rămas izolaţi, copiii cum vor ajunge la şcoală ?

Până peste trei ani când merge ăsta micu la şcoală…mai creşte şi ajunge el…

Aţi rămas şi fără curent electric…

Da ???!!! Acu aud de la matale, la noi se arsese becu’ şi nu apucai să-l schimb, vine el curentu…

Nu vă e teamă că v-ar putea intra apa în casă ?

Ba da, de asta am şi acoperit-o cu tablă, tata o acoperise cu carton, mereu erau himfiltraţii…

Domnu’ Sinistreanu, dar  spuneţi-ne, autorităţile au acţionat la timp ?

Păi…au acţionat, chiar dimineaţă băui o ţuică cu dom’ primar, vorbii să-mi treacă pe numele meu un loc de casă, de la soacră-mea…

Se întâmplă des asemenea neplăceri ?

Apoi…mie-mi face plăcere să mai beau câte o ţuică cu dom’ primar…

Nu domnu’ Sinistreanu…la viitură mă refer !

Aaaaaaaaaaa ! Da, de trei patru ori pe an…

Incredibil ! Şi podul, mereu este impracticabil ?

Numai când vine apa…

De necrezut ! Şi cum vă descurcaţi, cum vă aprovizionaţi ?

De la dugheana lu’ Nelu…are de toate…

Dar cum ajungeţi ?

Daţi-vă mai aproape…vedeţi ? Pe poteca din dosu’ casei…

Bine, bine, dar podul…

Podul…bine c-a dat Dumnezeu de s-a surpat, mereu imi cădea câte o oaie în pârâu, era găurit şi şubred rău, de mult trebuia strâcat…

Păi bine domnu’ Sinistreanu, şi pe unde veţi  traversa ?

Pe podu’ nou drăguţă, ăla făcut anu’ trecut, uite, dacă te uiţi, se vede, doi paşi mai la deal. Mă mir că nu-l văzurăţi, matale pe unde venişi încoa ? Că văd cu maşina…

Stimaţi telespectatori, încheiem aici transmisia, suntem bucuroşi să vă anunţăm că situaţia din satul Răstita este sub control. Totuşi, meteorologii anunţă noi viituri !

T.D.

 
 

Un răspuns la „,, PODUL ”

  1. oanaclara32

    22/02/2010 at 6:44

    😀 😀 😀

    S-au intalnit la o bere un indian, un arab si un evreu, si s-au apucat ei sa povesteasca cum l-a ajutat pe fiecare Dumnezeul lui. Indianul spune ca in timpul unei inundatii cumplite s-a rugat lui Buddha si dintr-o data pe o raza de 20 de metri in jurul lui s-a facut senin. Arabul povesteste cum in desert cand era mort de sete i s-a rugat lui Allah si dintr-o data pe o raza de 20 de metri in jurul lui a inceput sa ploua. Vine si evreul care povesteste ca in ziua de sabat cand iesea din sinagoga a vazut pe jos un portofel plin cu bani si i s-a rugat lui Dumnezeu sa-l ajute sa nu pacatuiasca tocmai de sabat… si pe o raza de 20 de metri in jurul lui s-a facut Miercuri

     

Lasă un răspuns

 
