RSS

,, DEZLEGARE ”

21 Feb

dezlegare

Părinte, vreau dezlegare,

Că am o dilemă mare.

Iubirea…mă i-a la rost,

Dar…tocma’ intrăm în post.

.

Fiule, iubirea-i sfântă…

Ia şi inima-ţi ascultă.

Postul, dacă poţi, posteşte,

De iubit însă, iubeşte.

.

Mulţumesc părinte tare,

Pentru sfânta dezlegare !

Am consimţământul popii,

Nevastă ! Că-mi umblă ochii…


T.Daniel

 

2 răspunsuri la „,, DEZLEGARE ”

  1. oanaclara32

    21/02/2010 at 11:41

    Un drept-credincios musulman se duce la Hoge sa-i dea dezlegare sa manance carne de porc.
    Hogea ii spune ca asa ceva nu se poate, coranul interzice cu desavarsire consumul carnii de porc.
    In momentul acela, servitorul aduce si pune in fata Hogei o fripturÄ aburindÄ din carne de porc.
    – Bine, prea-inteleptule, mie imi spui ca nu se poate si vad ca dumneata mananci…
    – Da, e adevarat, dar eu nu am intrebat pe nimeni!

     
  2. oanaclara32

    21/02/2010 at 11:41

    Un tip se duce la o vrajitoare vestita pentru puterea sa de a dezlega blesteme.
    Cand al vede asa amarat, vrajitoarea ii spune:
    – Ei, acum, ca sa te pot dezlega de blestem, trebuie sa-mi spui exact cuvintele care te-au legat.
    – „Va declar sot si sotie.”

     

Lasă un răspuns

 
