RSS

,, PROFILE ”

18 Feb

profile

Name – Flory_blondy4u

Gender – Female

Age – 20

Location – Berza, jud. Botoşani

Ocupation – pacasă

Relationship status – Single

Interested in – Serious relationship

Schools – Unu – opt şi de două ori examen la liceul agricol, o dată a patra şi anu ăsta a treia sub linie

My hobbies – muzică, tivi, shopping, fitness şi mai multe

About me – Hiiiiiiiiii lume ! Sunt Flory şi-s pe sait ca să-mi găsesec jumătatea, adică jumătatul că tre să fie bărbat. Sictir la fraieri, sunt aici pentru Serious Relationship aşa că n-am chef de naşparlii. Arăt bene de tot şi pentru Add citiţi mai jos. Exclus luzării şi zdrenţele, cine-mi vrea idul tre să fie ca cum spun în continuare.

Să-i placă de mine rău de tot

Să mă scutească cu manelele, ascult câte manele vreau că-s mişto şi-mi plac

Să aive salariu sau pensie nesimţită, ca orice femeie modernă am şi io nevoile mele

Să mă recspecte ca femeie, să nu mă frece la icre ce fac şi une mă duc, azi femeile nu mai e ca pe vremea lu bunica

Să nu fie ţăran şi să-nceapă cu figuri, că am fitze şi alea alea, şi care-i faza dacă am ?

Să aive spate şi să fie bazat, că mă oftică gaborii şi controlorii din tramvai

Ar fi super tare parlamentar, de la ăştia cu Băse că-s bengoşi rău

Dacă-i privatizat să aibă banu pă el că m-am săturat de fomişti cu firme care te aburesc că-s mari şmenari

Fără texte d-astea că nu-i frumos să mănânci seminţe şi shaorma pe stradă, da ?

Ăştia cu şcoli de-s ei deştepţi mă calcă pe nervi, pă care-l ţine laudă-te frate cu şcoala vieţii

Să nu mă-nşele cu alte bagaboante sau cu nevastă-sa dacă-i însurat, o pune rău cu mine, îs tupeistă ca Nikita, cea mai adevărată femeie

Să aivă simţu umorului ca ăia de la Vacanţa Mare, mă sparg de râs, îs de belea, terorişti rău

Să fie romantic şi atent cu mine, să ştie ce-i trebe la o femeie, nu să trag io de el

Vă pup şi vă aştept !

 
 

Un răspuns la „,, PROFILE ”

  1. oanaclara32

    18/02/2010 at 6:31

    Generatia HI5 si-a gasit nas(h)ul. Fie ca esti pitipoanca sau cocalar, fie ca iti place Dolshe and Babbana, acum te-ai facut vedeta. Te vaneaza lumea si te promoveaza direct, gratuit pe siturile de profil 😀

    Iata cele 10 avantaje promovate de pitipoanca pentru fetele cu stil, tact si 2 (doi) neuroni si 2 (doua) tzatze! 😀

    1. e mai uşor să atragi atenţia prin aspect decat prin inteligenţă
    2. in mod sigur o să te mariţi cu unu plin de bani şi nu va fi nevoie să munceşti toata viaţa
    3. intotdeauna o să ai ft mulţi admiratori pe hi5 care o să-ţi declare dragostea lor: ‘ce te-aş, ce bună eşti, imi dai şi mie id-ul tau?’
    4. nu o să-ţi umpli capul niciodată cu idei filozofice, deci va fi destul de liber ca să poată stoca informaţii cu adevarat preţioase (cum faci rost de bani pt. implanturi, shopping la paris, plajă pe Coasta de Azur, etc)
    5. te amuzi intotdeauna la filme pt că iţi plac numai comediile americane (alea cărora Irina Margareta Nistor le dă nota 2 la recenzii)
    6. ai toate şansele să ajungi vedetă, vezi Simona Senzuala.
    7. dacă incurci traficul n-o să te injure nimeni pt că toţi inţeleg…
    8. se poarta auriul si platformele!! (nu orice platforme, ci alea pe care le poartă şi actriţele din anumite filme)
    9. eşti singura din aeroport imbrăcată in fustă pana la cur, tocuri, bluză cu sclipici şi parpalac animal print leopard. asta inseamnă că eşti o femeie originală.
    10. tu şi suratele tale faceţi un gest nobil: ajutaţi euforia tv sa supravieţuiasca. De altfel tot voi aţi crescut şi ratingul telenovelelor.

    Sursa: http://www.ill.ro

     

Lasă un răspuns

 
