RSS

,, LEAPŞA ”

17 Feb

*cel mai de pret lucru: familia;

*cand sunt suparat/a: stau îmbufnat până trece, că-mi trece repede

*mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta: de mai multe ori

*cand vreau sa ma relaxez: mă relaxez, n-am o reţetă specială

*alt loc unde as trai: nu ştiu, mi-e bine aici, dacă ar fi să aleg…undeva tot în România

*cel mai fericit/a am fost/sunt: am fost, dar a trecut repede, sper fiu iar

*nu spun nu propunerii: de a discuta cu oricine, dar face to face

*ma feresc: frig şi insolaţie

*am emotii cand: joc la pariuri sportive şi…dar asta nu-i treaba voastră

*regret ca nu am facut: mai multe petreceri

*nu as renunta niciodata la: cei dragi;

*cel/cea mai bun/a prieten:  nu pot alege;

*ma enervez: scurt şi f. trecător

*o zi perfecta: 8 iulie 1979

Leapsa mea merge la Coramica.

 
Un comentariu

Scris de pe 17/02/2010 în Fără categorie

 

Un răspuns la „,, LEAPŞA ”

  1. coramica

    17/02/2010 at 15:46

    Merciiii

     

Lasă un răspuns

 
