RSS

,, MINCIUNI ADEVĂRATE ”

11 Feb

analiză

V-am chemat aici pe toţi,

Pe cinstiţi, ca şi pe hoţi,

Să aud părerea voastră,

Despre echitatea-n viaţă.

.

Doamne, eu ca om curat,

Cu toate sunt împăcat.

Că nu-i totul drept, ştiam.

Mulţumit sunt cu ce am !

.

Eu, ca hoţ, cinstit să fiu,

La vorbele lui subscriu.

Ba mă simt chiar fericit,

Să ştiu că e mulţumit !

.

O, tu lume de bandiţi !

Cinstit – hoţ şi hoţi – cinstiţi !

Mincinoşi în toate cele !

Vai de Mine, ce lichele !


T.D.

 

Un răspuns la „,, MINCIUNI ADEVĂRATE ”

  1. Oana

    11/02/2010 at 6:28

    Super poezia!

     

Lasă un răspuns

 
