RSS

,, NERVI DE ZĂPADĂ ”

10 Feb

împotmoliţi

Domnu’…se poate…vă rog puţin…un pic…să mă-npingeţi. S-a înţepenit aici…futu-le muma-n cur cu dezăpezirea lor !

Sigur domle’, cum să nu…hai băiatu’ şi tu puţin să-l scoatem pe omu’ ăsta de aici !

Aşa…hai, numa’ puţin trebe…roata asta, stânga faţă, s-a-npotmolit…hai nevastă, treci şi-npinge şi tu puţin…să ieşim odată !

Mata dă-i uşor…cu a-ntâia…hai, acu’…uşor…cu balans !!! Încă o dată, hai…hîîîîîîîîîîîîî…Stai, las-o, că o înfundăm mai rău aşa ! Facem alfel, doamna împinge din spate, io cu băiatu’ săltăm puţin din faţă şi-o împingem în lateral…

Da, să-ncercăm aşa…e-nfundată rău roata asta…

Hai, dă-i…virează puţin dreapta…aşa ! Acu’ ! Noi săltăm…dă-i, dă-i, dăăăăăăăăăăă-i ! Asta e, gata, a ieşit ! Ai scăpat !

Domnule, mii de mulţumiri, nu ieşeam nici mâine de aci !

Lasă domle’, oameni suntem…hai, mergi cu grijă, vezi să n-o scapi iar, te fură zăpada asta !

Sănătate, numa bine, mulţumim !

Eh, nevastă, noroc că mai sunt şi oameni cumsecade…că, aici o lăsam altfel !

Ştefaaaaaaaaaaaane ! Fir-ar al dracului de oameni cumsecade ! Mai bine o lăsam dracului aici ! Te-a mâncat undeva să apelezi la toţi dobitocii !

Ce ai femeie ??? După ce că ne-au ajutat…

Tu  nu vezi ameţitule că ne-au înfundat puţin aripa când au împins ??? Mă apucă toţi dracii, poftim, e strâmbă !!!

Urcă-n maşină ! Şi dacă mai scoţi un sunet îţi dau câteva de te saturi ! Nu eu am urlat că nu pot merge pe jos ! Cât despre aripă, futu-ţi cristoşii măti, să ştii şi tu că ăsta-i preţul pentru care am ieşit de aici ! Câte n-am strâmbat şi eu la alţii, împingându-i !

T.D.

 
 

Un răspuns la „,, NERVI DE ZĂPADĂ ”

  1. oanaclara32

    10/02/2010 at 9:22

    Astuia ce i-or fi indoit? 😀

     

Lasă un răspuns

 
