RSS

,, EA ”

09 Feb

specii

Prin mintea omului cicălit, trec următoarele chestiuni, replici la convingerile soţiei.

Oare dacă torn toată ciorba pe mine, divorţează ? N-am încercat niciodată, sunt curios !

Dacă ar şti că am ieşit pe balcon în şosete, precis face un atac cerebral !

O să-mi cumpăr un trening de culoare deschisă, pe ăla nu se văd scamele !

De cât perie şi aspiră covoarele, o să le rupă şi la 70 de ani o să aibă cocoaşă ca dromaderul !

Uffff, am scăpat ! A văzut varul de pe mâneca paltonului, bine că s-a luat de asta şi nu s-a prins c-am călcat în rahatu ăla de câine !

La vară, când începe Campionatul Mondial de Fotbal, îi cumpăr o plasmă pentru telenovele, poate am linişte !

Ce au merele şi cartofii ăştia ? Nici măcar nu le-am luat de la ţărani… E dusă !

Hi, hi, hi ! Tot măsoară vinul din damigeană… În baza ăluia aş muri de sete !

Ia să beau eu cafeaua pe balcon, să par ocupat, îi zic că supraveghez maşina, asta o încântă !

Dacă arunc pe geam o pernă şi-i zic că a căzut în timp ce-o pusesem la aerisit pe pervaz, oare crede ?

La somnu’ ei, poa’ să cadă blocul ! N-a auzit asnoapte când am scăpat capacul de la oala cu sarmale. Măcar noaptea am linişte !

De acum fac la oliţă şi fac duş în copaie ! În debara !

Doamneeeeeee ! Ha, ha, mare ţi-e grădina ! Eu am intrat încălţat în dormitor şi ea ţipă că cică în sufragerie !!! Ha, ha !

Aleluia ! Au desfiinţat bara de bătut covoare !

Weekend-ul ăsta…precis se va defecta aspiratorul… Nu-mi trebuie decât o şurubelniţă !

Oare la cât se termină mizeria aia de telenovelă ? Să ştiu la cât plec de la serviciu…

Mă îmbrac cât face ea duş…n-am chef de aranjat iar şifonierul !

Cică nu fac nimic…fac dezordine, altfel viaţa ei şi-ar pierde orice sens ! ha, ha.

Sânt un om norocos…cu muierea asta, nici dracu-n persoană n-ar veni la uşă, hoţii nici atât !

Dacă voia gresia ştearsă, trebuia să se mărite cu un mop ! Ca dobitocu’ de la etajul cinci ! Cretinu nu realizează că apartamentul lui s-a terminat şi spală şi scările !

Aha…forţele oculte au tăiat cablul ! Vezi că se dă filmul şi la aragaz !

Inginera ! Ea scoate mufa şi tot ea ţipă. O fi auzit de wireless…la coafor.

Hm…îmi pare rău că m-am răstit la ea cu untura aia…se poate şi mai rău, una a aruncat drojdie în wc !

 

Lasă un răspuns

 
