RSS

,, DRAGOSTE ”

03 Feb

odă

Iubito, vreau să îţi înalţ o odă,

Ca celei mai slăvită dintre ele,

Regina nopţilor rebele,

O ea a elelor, Giocondă !

.

Când îţi cuprind cu drag mijlocul,

Şi-ţi simt atât de-aprope trupul zvelt,

Fiori mă-nţeapă drept în piept,

Cu tine doar să sting pot, focul !

.

Când toat-a ta fiinţă-nvolburată,

Ce clocoteşte ca într-un vulcan,

Mi se dă toată, diafan,

Mă simt făptură binecuvântată !

.

Când gura ta o simt cum mă atinge

Şi înăuntrul tău mă înfioară,

Întreaga lume poa’ să moară.

Doar tu exişti şi n-o voi plânge !

.

Când faci ca totul să plutească viu,

Captiv pe veci în vraja ta,

Te simt pulsând în carnea mea,

Şi aş putea zbura, o ştiu !

.

Iubito, eşti ce nu mai poate cere,

Nimic în plus, nici un bărbat !

Întreg pământu-n lung şi-n lat

Păleşte-n faţa ta şi piere !


Pentru cine iubeşte o altfel de ,,ea’’, poate substitui ultima strofă cu următoarea-

Iubito, eşti ce nu mai poate cere,

Nimic în plus, nici un bărbat !

Scuze puţin, m-am cam umflat…

Te-ador tu sticla mea cu bere !


T. Daniel

 

2 răspunsuri la „,, DRAGOSTE ”

  1. oanaclara32

    03/02/2010 at 10:18

     
  2. oanaclara32

    03/02/2010 at 10:21

    Si pentru iubitorii de bere….

     

Lasă un răspuns

 
