RSS

,, IQ PE CAP DE INDIVID ”

01 Feb

Explicaţii

Doamne, tare-aş vrea să ştiu,

Ce IQ pe cap de fiu

Aloci tu şi ce formulă

Foloseşti pentru măsură.

.

O-ntrebare se ridică-

Foloseşti şi-ocaua mică ?

Când împarţi deşteptăciune

Faci vreo diferenţă-anume ?

.

Fiule, măsura-i dreaptă,

Unitară şi exactă.

În cap, atunci când e mic,

Intră fix un polonic !

.

Pentru a nu crea discordii,

E chimie, ca la drojdii.

Eu o pun, însă ce creşte…

Asta chiar nu mă priveşte.

.

Ca să îţi explic pe plac –

Cu drojdii creşti cozonac

Bun. Dar cred că ştii ce bubă

Iese de-o pui într-o budă !

.

Eu doar dau, ce am de dat,

Nu stau şi de… frământat .

Nu am nicio vină eu

De creşti cocă sau…veceu !


T. Daniel

 

2 răspunsuri la „,, IQ PE CAP DE INDIVID ”

  1. coramica

    01/02/2010 at 9:48

    Cand le publici? Arghezi ar fi invidios pe tine.

     
  2. oanaclara32

    02/02/2010 at 16:28

    Doi politisti se întâlnesc pe strada.
    – De unde vii Gica ?
    – De la policlinica. Tocmai am făcut un test de inteligenta.
    – Si cum a iesit ?
    – Slava Domnului, negativ!

     

Lasă un răspuns

 
