RSS

,, COMORI PE PATRU ROŢI ”

31 Ian

auto
–    Dragă, ai rablagit de tot maşina asta, poftim, miroase a ars parcă ! Ce naiba o mai fi acum ?
–    Dragule, de la ţigara ta miroase a ars ! De la porcaria aia pe care ai aprins-o !
–    Mda, ce sa ceri la o muiere ignorantă… Nu mai trata aşa uşor lucrurile, deschide capota să văd ce dracu e, o fi luat foc vreun fir !
–    Hai odată, poate plecăm săptămâna asta !
–    Plecăm după ce mă lămuresc, nu vreau să mor ars de viu !
–    Las’ că nu mori, unde n-ar da Dumnezeu să ardă rabla asta ! Poate aşa ne luăm şi noi o maşină ca oamenii…
–    E foarte bună maşina…hm…poate mi s-a părut…parcă nu mai miroase, nu ?
–    Daaaaa, a fum nu mai miroase, acum miroase a benzină de mă sufoc !
–    Tu nu eşti întreagă la cap ?! Şi dacă miroase a benzină, ce faci ? Acu’ ţi-ai găsit să aprinzi ţigara ? Stinge-o dracului că sărim în aer !
–    Da ce, tu n-ai fumat ? Dă-mi pace, deschide geamu !
–    Când am fumat io, nu puţea a benzină ! Nu deschid nimic că mă ia sinuzita !
–    Atunci vezi ce e, că mor aici, n-am aer !
–    Normal că n-ai aer dacă fumezi ! Benzina nu miroase urât !
–    Nu miroase urât da ia foc !
–    Exact, dacă nu stingi ţigara aşa va fi !
–    Nici nu mă gândesc ! Dă-te jos azi şi vezi de unde vine mirosu ăsta !
–    Auzi, spre deosebire de tine, am depăşit de mult faza asta, nu tre’ să mă dau jos ca să-mi dau seama că de la rezervor vine ! Din câte ştiu, acolo stă benzina, nu crezi ?
–    Geniule !!! Şi ce ai de gând ? Parcă te temeai să nu arzi de viu !
–    Aştept să termini ţigara şi să putem pleca în siguranţă. Fără foc, benzina nu-i periculoasă ! E la mintea cocoşului ! În drum spre maicăta, oprim puţin la service totuşi, să fim siguri, deşi…maşina-i brici, a ce vrei să miroase de la o maşină, a piftie ?
–    Piftia nu miroase nici a ars, nici a benzină !
–    Dă-mi şi mie o ţigară şi taci ! Habar-n-ai ! Când mergeam eu cu maşina, tu stăteai pe scară în troleibuz !
–    Bine că te-a făcut măta-n maşină ! Fă dreapta la service !
…………………………………………………………………………………………
–    Domnule, mare curaj aţi avut să veniţi aşa până aici ! De treij’ de ani de cân îs mecanic, aşa ceva n-am văzut ! Să vă arăt…firele astea fac scurt aici, noroc că-i benzina proastă, aveţi carburatoru praf şi se prelingea exact pe fire…mare minune că n-a luat foc !
–    Aha ! I-am zis io lu’ nevastă-mea că miroase a ars ! Am un nas domnule, un fler ! De aia nici nu bag benzină de aia bună, ascultă-mă pe mine, e mai sigur aşa, doar vezi ! Fieru-i fier…maşina n-are creier, face un scurt, o scânteie, mai aprinzi o ţigară şi…bum !!! Eu, de cân’ mă ştiu îs precaut, benzina proastă te fereşte de nenorociri domnule ! Sănătate, ştiam eu că n-are nimic, dar am vrut să fiu sigur !
– Ei…ce-a zis mecanicu ?
– Exact ce ţi-am zis eu, n-are nimic, benzina asta nu arde nici cu slujbe ! Prostia-i că ustură ochii ca dracu, lucru românesc, pute de trăsneşte… Ţine, am luat ţigări mentolate, mai alungă mirosu de benzină. Ne-am panicat aiurea…unde-i bricheta ? Maşină sănătoasă bre, n-aş da-o nici pe bani grei, fumează liniştită !!!

 
 

Un răspuns la „,, COMORI PE PATRU ROŢI ”

  1. oanaclara32

    31/01/2010 at 8:29

     

Lasă un răspuns

 
