RSS

,, SCRISOARE DIN TEATRUL DE OPERAŢII ”

30 Ian

Corespondenţă de război

Scumpa mea viitoare soţie, Flory dragostea mea,

Îţi scriu aceste rânduri de sub focul susţinut al bandiţilor talibani. Abia ce-am ieşit din post şi tabăra noastră a fost atacată iar de aceşti terorişti ce ameninţă omenirea. Acum îmi lustruiesc arma şi mă gândesc la tine. De trei luni de când sunt aici în Afganistan, nici măcar atacurile cu armament greu ale acestor criminali nu mi-au abătut gândul de la tine şi de la ce faci tu. Chiar aşa, ce faci tu ? Mi-ai scris ultima oară că bancomatul nu ţi-a acceptat PIN-ul pe care ţi l-am spus. Imposibil, ăla e pinu’, ziua mea de naştere, o ştii doar, sunt sigur. Cred c-ai tastat greşit. Încearcă iar şi vezi că băgai pe card şi solda de luna asta. Mărită.

Aici e cald de mori, noaptea abia de închid ochii. Da nu-i bai, mă gândesc la tine şi trece repede. Mă gândesc la ce minunată eşti şi la ce norocos sunt că te-am găsit, după ce nenorocita de dinaintea ta m-a lăsat cu curu’ gol şi n-am mai găsit-o nici pe ea şi niciun ban pe card când m-am întors data trecută din Irak. Dar ştii povestea şi ce dobitoc am fost lăsându-i cardu si pinu. Tu însă eşti altfel şi am toată încrederea, ştiu că mă iubeşti, altfel nu te mutai la mine la o săptămână după ce ne-am cunoscut la concertu’ lu’ Guţă de la bunica-ta din sat. M-ai ajutat enorm să trec peste ţeapa jigodiei ăleia şi să-mi pot apăra în continuare ţara aici în Afganistan şi să acopăr gaura lăsată de bagaboanta aia. Sper să-şi ia numa lumânări de toate soldele care mi le-a ciordit.

Cu serviciu cum merge ? Ai reuşit să găseşti ceva mai pe măsura studiilor tale ? E păcat ca tu, cu bacalaureat aproape, să suporţi glumele proaste a lu’ ăla. O fi el patron de shaormerie, da-i un naşpet de turcalete. Mă apucă dracii când îmi amintesc cum te-a luat în seara aia, atunci când venii s-te iau la bere şi-ţi zise că-ţi rupe kebabii dacă te mai întinzi cu toţi fraierii. Bine ai făcut că m-ai ţinut să nu-i sparg dinţii, nu se cade ca un militar să-şi pună mintea cu un dobitoc. Atunci am realizat cât ţii la mine şi ce fată bună eşti. Am povestit şi camarazilor, râd de se prăpădesc, se bucură pentru mine, pentru noi adică. Unu’ Tudor, ăsta-i deştept rău, chiar mi-a zis – ,,Mă, fata asta-i o comoară, păzeşte-o bine că …dispare !’’. M-a uns pe inimă, am plans de doru’ tău.

Draga mea, ce să-ţi mai spun ? Ce şi cum, ţi-am povestit pe larg în celelalte 29 de scrisori trimise. Scrisei atâtea fiindcă probabil talibanii le interceptează şi greu ajung la Caracal, la tine. Eu primii numa una de la tine, aia cu pinu’, sper că ale mele ajunseră, barem una, în fiecare ţi-l scrisei. Dar, aşa-i în război, greu … ţi-am povestit. Oricum, tare-s fericit că te-am cunoscut şi că ştiu că, acolo, acasă, cineva se gândeşte la mine. Peste trei luni, când vin, o să fiu foarte fericit să te cer de soţie, alege-ţi tu o rochie de mireasă frumoasă, mai lărguţă chiar, că ştiu că shaormele alea-s full de grăsimi. Bani scoate de pe card, ştiu că turcu nu-ţi dă mare lucru.

Închei aici scrisoarea, e aproape doişpe şi Tudor ăla face – ,,Hai mă, dă-i număru’ şi stinge lumina !’’. Îi povestii cu pinu’…râdea să moară, cică m-am născut într-un an rău de nu-l nimereai. E terorist ! Acum te pup şi mă bag la somn, aştept scrisoarea ta. Sper ca bancomatu să nu-ţi mai facă figuri, dacă totuşi nu reuşeşti, mergi la ghişeu. Să fim siguri ! Te iubesc şi îmi este dor de tine. Deja acest război e o chestie personală, de când scrisorile tale nu mai ajung ! Mi se urcă sângele-n cap când ştiu că nişte nenorociţi de talibani ne violează intimitatea ! Te iubesc şi scrie-mi în continuare, scrie pe numele lu’ Tudor C., poate aşa ajung.

Al tău ursuleţ nepreţuit,

Caporal Apostol Buzescu, Kandahar, batalionul 1, compania a 2 a.

P.S. – Nu uita să plăteşti curentu, şi acu’ mor de draci că când m-am întors din Irak statui trei zile pe întuneric din cauza ăleia.

 

2 răspunsuri la „,, SCRISOARE DIN TEATRUL DE OPERAŢII ”

  1. oanaclara32

    30/01/2010 at 6:46

    -Care este punctul cel mai fierbinte al femeii?
    -Podul palmei: cum ii pui un ban cum il topeste.

     
  2. Ferencz

    30/04/2010 at 15:50

    Bai Daniele, asta este super haioasa!!! Bravo!

     

Lasă un răspuns

 
