RSS

,, ROMEO ŞI JULIETA VS. ION ŞI ANETA ”

28 Ian

O iubire ca-n poveşti

Doamne, of, de când tânjesc

Şi eu să mă-ndrăgostesc,

Să plutesc aerian.

Ca-ntr-un vis shakespearian.

.

Ca-n iubirea aia ce o

Ducea-n inimă Romeo,

Julietei. Şi ea lui…

Mai mare minune, nu-i !

………………………………..

Doamne, cu ce ţi-am greşit,

De aşa m-ai pedepsit ?

Îi port dragoste imensă,

Arzătoare şi intensă.

.

Însă ea, simt eu aşa,

Nu mai este, cum era.

Probabil, mă şi înşeală.

Minunea-i cam o vrăjeală !

………………………………..

Fiul meu, păi vezi cum eşti ?

Credeai că eu scriu poveşti ?

Cu Romei şi Juliete ?

Tare prost eşti măi băiete !

.

Eu sunt Domnul, talent n-am

Ca…boemul William.

Tu Romeo ?! Ea Julieta ?!

Doar Ion şi cu Aneta !!!!

T. Daniel

 

3 răspunsuri la „,, ROMEO ŞI JULIETA VS. ION ŞI ANETA ”

  1. oanaclara32

    28/01/2010 at 5:35

    😀 😀 😀

     
  2. oanaclara32

    28/01/2010 at 9:54

     
  3. coramica

    30/01/2010 at 2:31

    Da, sau Cristina si Tiganu’ adica o profesoara din Mures fugita cu un rrom

     

Lasă un răspuns

 
