RSS

,, TOT…CONJUGALE ”

25 Ian

Prin gropi

Dacă mai comentezi în timp ce conduc, îţi arunc cu ceva-n cap ! Taci din gură, ştiu eu foarte bine cum să merg !

Dar…dragă, te învăţ !

Ţine pentru tine, nu-mi da tu lecţii ! Taci !

Femeie, cum să tac ? Îmi dai palpitaţii, mă trec toate apele la curbe… Frânăăăă !!! Nu vezi că-ţi vine tiru’ din faţă ???!!! Mă omori !

Maniacule, dacă nu taci, te dau jos ! Ţine-ţi gura, n-am nevoie de sfaturile tale, văd eu foarte bine !!!

Daaaa, vezi, da nu reacţionezi !

Dacă nu taci, s-ar putea să reacţionez c-o geantă-n capu tău !

Fii atentă la drum ! Las-o încet !

Vezi poate ţi-e somn ! Culcă-te că mă bruiezi !

Daaaa…şi să mă trezesc zob !

Mai bine decât s-te tot trezeşti vorbind !

…                ………              ………….    ………    …….     ………..

Aoleeeeeeeeeu ! Trage pe dreapta, cred c-a sărit roata, nu alta !!!

!!!! Ce-a fost asta ??? Ce dracu s-a întâmplat ??? Cu rabla asta, e posibil orice !!!

Bezmetico, tu nu vezi c-ai dat în cea mai mare groapă din România ???

???!!!

Nu ţi-am spus s-o laşi încet şi să beleşti ochii la drum ? E terminată roata !

Auzi, tu nici în al doişpelea ceas nu poţi să taci ? Eşti ca o soacră pisăloagă ! Tu eşti de vină, io tre’ să le fac ca de obicei pe toate ! Io să conduc, io să…etcetera ! Decât să stai ca un trântor, în dreapta, fără nici o grijă, mai bine mi-ai fi vestit din timp gropile !!!

Glumeşti, nu ?!

Nu, nu ! Gata, de azi înainte…gata cu trândăvia ! Poftim, dacă nu lăsai totu-n capu meu, nu se-ntâmpla ! Te priveşte cum o repari, dacă ai impresia că  stând în dreapta, n-ai nici o responsabilitate, te înşeli ! Nu trebuia decât să caşti ochii şi să-mi zici !!!

T.D.

 
 

Un răspuns la „,, TOT…CONJUGALE ”

  1. oanaclara32

    25/01/2010 at 7:54

     

Lasă un răspuns

 
